|
||||
|
||||
Thanks gaat goedkomen!
geen sleutelruimte aan huis helaas, maar daarentegen heb ik een grote schuur bij mijn ouders tot mijn beschikking dus daar valt mee te leven |
|
||||
|
||||
Quote:
Zien ze je ook nog een keer............ |
|
|||
|
|||
Huis al eens klaar Frank?
Ja? mooi zo , dan snel die schuur weer eens in . |
|
||||
|
||||
Hey Frank,
Ik heb nu 67 pagina's in één keer bekeken en me tong ligt ergens hier op de grond! Ongelofelijk vet! Ik had even een vraag over het uitzagen van je reserve wiel kast. Met welk gereedschap heb jij dit gedaan? Ik zelf ga hopelijk in 2013 van start met mijn golf 1. Niet hetzelfde wat jij heb gedaan, maar je geeft me erg veel ideeën! Heel veel succes gewenst! |
|
||||
|
||||
@ Ron helaas nog niet
@ dOn Thanks! ik heb de reservewielkast los geboord met een puntlasboortje (niet te diep boren t zijn redelijk wat puntlasjes maar dan heb je m zo los. ben benieuwd naar je project! |
|
|||
|
|||
Zo, ook "even" het hele topic doorgelezen.
Ik moet je wel complimenten geven voor de mate van afwerking van dit project, ziet er allemaal super uit! |
|
||||
|
||||
wat een super project
begonnen om 24u met lezen en was klaar om 1u20 wat een oog voor detail en echt super onderdelen verwerkt Ga ook zelf beginnen aan een MK1 en deze is echt een super groot voorbeeld Greetz DC |
|
||||
|
||||
Quote:
Damn, bedacht me dat ik al een tijdje geen updates van je gezien had Frank. Succes met de verbouwing, en tot snel met nieuwe updates! Ziet er erg gaaf uit, mooi werk hoor complimenten weer!
|
||||
|
||||
Thanks mannen! heb ook weer zin om er aan te klussen
|
|
||||
|
||||
dat hoop ik maar!
Ik volg nog steeds |
|
||||
|
||||
Echt een heel mooi project!!
Jos.
|
|||
|
|||
Volgens mij heb je nu wel genoeg tijd gehad voor je huis!!!
In gedronken met oud en nieuw , dus dat is ook geen excuus meer. Ga die garage weer eens in FRANK !! |
|
|||
|
|||
Niet luisteren naar me? hahahha
|
|
||||
|
||||
Haha, afgelopen zaterdag housearming gehad, dus nu kunnen we ons weer gaan concentreren op de golf! Heb er weer zin in!
|
|
||||
|
||||
Eindelijk!
|
|
||||
|
||||
go frank!
|
|
|||
|
|||
Zal eens tijd worden frank , maar je hebt wel gelijk . Je huis afmaken is belangrijker dan de auto .
|
|
|||
|
|||
Hoe is het hier?
|
|
||||
|
||||
Zo, het heeft even geduurd maar ik heb eindelijk de draad weer opgepakt!
Hoop hier nu weer regelmatig een update te kunnen doen Ik wilde graag de schermen gaan aanpassen zodat de wielen straks goed passen. Echter was ik er nog niet helemaal uit wat voor ET de wielen straks moeten gaan hebben. Daarnaast was ik ook op zoek naar een geschikte 4-pots remmenupgrade voor de voorzijde. Het nadeel van 4-pots klauwen is dat deze door de zuigers aan de buiten zijde van de klauw meer naar buiten uitsteken waardoor deze nogal van invloed kan zijn op de mogelijke wielen die daar nog omheen passen, vooral omdat ik met 13" ga rijden. Na e.e.a. uit te zoeken en te vergelijken ben ik op een 256mm set met de 4-pots Wilwood Powerlite klauwen uitgekomen. Je hebt ook setjes met (4-pots) Midilite klauwen, waarvan het voordeel is dat deze stofseals hebben wat de Powerlite's niet hebben. Echter komt de Powerlite klauw ruim 10mm minder naar buiten waardoor ik een hoop meer ruimte heb voor de wielen. Voorbeeldje: Na e.e.a. narekenen zou ik nu minimaal een ET-waarde van ongeveer +5 nodig hebben met een 7x13 wiel. Tijd om bandjes te bestellen en e.e.a. te gaan passen met de tijdelijke wielen: 185-60-13 Toyo R888: Bandje om de velg en velg met spacers op et +05 gebracht. Hmm gaat niet echt passen: Tijd om t scherm aan te passen: Stukken beter! Ruimte zat Achter gaat ook wel lukken met een beetje werk: De band is vrij hoog, maar er is niet veel keuze in die semi-slicks en ik vind t super staan! En nu ik de maat van die velgen weet kunnen we die binnenkort ook gaan bestellen
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 27-05-2013 at 23:00. |
|
||||
|
||||
Heerlijke bandjes