|
||||
|
||||
Gaat helemaal goed komen met de fridolin
Vandaag de brandstof leidingen gehaal, en spullen voor de radiators aan te sluiten. Tevens de nieuwe daily opgehaald. Chris, ik ben er super blij mee gr ruud |
|
||||
|
||||
nice TT..nn in het wit heb ik ze nog niet gezien!!
|
||||
|
||||
TT is door de vorige eigenaar overgespotenen hoe
had dit gemist,maar ook een super aankoop ruud!
|
||||
|
||||
Mazzelkont, alleen maar dikke wagens
|
|
||||
|
||||
Goed bezig!
Mooi hoor die TT van Chris, dikke bentley's en een Air ride, wat wil je nog meer.... |
|
|||
|
|||
Toen ik dat filmpje zag moest ik ff aan deze denken: http://youtu.be/N0f3TbWWMKA
Maar gaaf zeg! Knappe ontwikkelingen daarzo
|
||||
|
||||
Gelukkig maar Ruud!
Hele stap geweest om er afstand van te doen...maar ik geloof zeker dat hij bij jou in goede handen is..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
66 pagina's in 1x doorgespit, machtig mooi project!! blijf dit zeker volgen!!
|
|
||||
|
||||
Wat een heerlijke daily gekocht! Gefeliciteerd!
|
||||
|
||||
Zeker een gave daily .. zag je gister nog rijden langs het ziekenhuis. Wel grappig dat je ook die persoon bent van die westfalia, verschillende keren tegen gekomen en dan denk ik een westfalia met die wielen .. maar nu valt het kwartje
|
||||
|
||||
Quote:
Ik woon in de hasselt, dus ongeveer 500 mtr van van riel auto's ga je dus wel vaker tegenkomen. |
|
||||
|
||||
Quote:
een maat van mij is monteur bij B. van Riel in de hasselt, waar we vaak sleutelen en poetsen, hij heeft een zwarte mk4 1.8t, helemaal r32. We zullen elkaar nog wel vaker tegen komen dan, succes met de wagens
|
|||
|
|||
Idd ik werk bij B van Riel, Super vette TT heb je daar!
Die golf 1 wat voor motor ligt er eigenlijk in? Is deze toevallig bij Mart gespoten? Dat is een kennis van me die had het er over dat hij een golf 1 cabrio had gespoten in Tilburg grote kans dat het de jouwe is haha.
|
|||
|
|||
Quote:
Die is denk ik van zijn buurman, van mij dus Deze misschien |
|
|||
|
|||
Oke dus jij bent de gene waar Mart het over had?
Hij zei ligt een toureg motor in? Is dit dan de V6 3.2? Als het zo doorblijft gaan komt er een dub meeting in Tilburg haha! Jij hebt toch een garage stalling tegen over de bakker van iersel? Ik reed pas geleden langs jou garage volgens mij?
|
|||
|
|||
Quote:
Komt een g60 in geen v6 helemaal nieuw auto en motor. Volgende keer even goeie dag zeggen dan. |
|
||||
|
||||
Wat een pracht project, met veel plezier het hele topic doorgelezen. Ga zo door!
|
||||
|
||||
vandaag een rondleiding rond dit apparaat gehad,in het echt is het nog veel imposanter dan zo op plaatjes.er werd aan gewerkt,dus dat is ook top
ruud bedankt voor je gastvrijheid
|
||||
|
||||
heb dus net 67 bladz. doorgelezen van dit "wagenpark" van je ruud, en ik vindt het fantastisch dat dit allemaal doet! Ik denk dat ik voor veel mensen spreek als ik zeg: als ik de tijd, geld en ruimte voor had, deed ik het... Dit soort projecten vindt ik gaaf, dit soort projecten zijn grondig en ambitieus, kortom : TOP! Salut!
|
||||
|
||||
hallo
Ik ben de laatste dagen weer flink aan het lassen en slijpen geweest, en dat geeft wel weer wat motivatie. Het zou dus zo maar kunnen, dat de Fridolin volgend jaar al wel hier of daar gesignaleerd kan gaan worden. Last edited by Ruud : 23-09-2012 at 19:09. |