|
||||
|
||||
[QUOTE=Jacksters]Die van mij met wat kleine aanpassingen.
yeah right.. kleine aanpassingen, alles leer komt hij wel door de apk? zonder deur grepen? |
|
|||
|
|||
of hij bedoelt het sarcastisch. Of hij heeft weer wat kleine aanpassingen gemaakt
en keuring? Paar reserve deurtjes of een keurmeester die z'n keurmeesterschap op het spel wil zetten
|
|||
|
|||
golf gti
Hier een paar foto;s van mijn golf
groetjes chris
|
|||
|
|||
Mijn GTI 16V
Is Te koop Sorry voor phone pic's
|
|||
|
|||
mijn 86 mk2 gti 16v kr
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dit is in Oude-Tonge ong 30 min van B'drecht |
|
|||
|
|||
Dit vind ik persoonlijke 1 van de vetste die ik ooit heb gezien , lekker 'simpel' en strak, geen bling. Echt heel netjes! Als ik ooit nog eens over stap van mk1 naar mk2 dan hou ik deze manier sws aan mijn complimenten voor deze auto! |
|
|||
|
|||
Geen bling... Van dat soort velgen ga je toch vanzelf scheel kijken? Zijn dat soort 'uitstekende delen' eigenlijk wel toegestaan?
|
|
||||
|
||||
Geen scherpe uitstekende delen, steken geen 3cm uit en loopvlak van de band valt binnen de kasten. Dus volgens mij mag het.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij zie ik loopvlak dat buiten de kasten valt. Maar ook al vergis ik me, is dit nu een verbetering? Gaat de wegligging er op vooruit? Bespaar je er brandstof mee? Over smaak valt per definitie te twisten, maar dat wil nog niet zeggen dat hoe maffer hoe mooier is. Dit komt op me over als het persé functieloos willen afwijken van wat bij VW de norm was, als het net even extremer maken dan zinvol is.
Ik zou me werkelijk schamen met dergelijke wielen gezien te worden en als iemand me erop zou aanspreken dan zou ik ontkennen de eigenaar van deze auto te zijn. En waarom? Omdat de Mk2 van zichzelf al zo mooi is, ook zonder amateurstylisten die het beter denken te weten dan de professionele ontwerpers. Er is een mooi Engels woord voor: overdone. Teveel is teveel. Er is ook een mooie Duitse uitdrukking voor: 'in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister'. Last edited by RichardVW : 04-10-2012 at 23:54. |
|
|||
|
|||
50+'er?
|
|
|||
|
|||
Dan ben ik bang dat je op dit forum nog druk word met posten Richard... Want in mijn ogen is dat waar het forum om draait:
Amateurstyleren!! (Ik noem het zelf graag hobby. Maar dat terzijde) Misschien heeft www.volkswagen.nl wel een forum dat aan jouw standaard voldoet? |
|
|||
|
|||
@RichardVW
Snap werkelijk niet wat jij nog te zoeken hebt op deze wereld! Mijn oma deed de was vroeger in de rivier, ik heb een wasmachine (overdone?) Mijn opa reed nog met paard en wagen, ik heb 2 Jetta 's (overdone?) Mijn voorouders deden berichten overbrengen via rooksignalen, nu hebben wij whats app en het Volksforum (overdone) |
|
||||
|
||||
Quote:
zo zijn er ook mensen die lpg in een belastingvrije Golf laten bouwen "overdone" vinden Maar zoals bouke als zegt, het is "hobby" !! Iedereen bouwt zijn auto naar zijn idee en smaak en wat jij mooi vindt kan een ander afschuwelijk vinden, that's life Maar terug komend op je vraag, JA dit is gewoon toegestaan
|
|||
|
|||
@RichardVW
Ik snap jou punt opzich ook wel, maar VW is voor alle leeftijdsgroepen in mijn mening. Bedoel het oude omatje in de straat zou heel blij wezen met een standaard mk2 voor de boodschapjes 1x per week, maar de 18 jarige student wil graag gezien in een mooie niet al te dure en lage mk2(denk ik) naja de mensen die de studenten jaren al hebben gehad werken fulltime en kunnen 1 betalen die bijv net nieuw is gespoten en dure bbs velgen er onder doen. Zo heeft denk ik elke leeftijdscategorie wel een bepaalde stijl die hij/zij mooi vind. En dat zal ook altijd zo blijven, iedereen vind iets anders mooi en dat is ook het leuke van VW, je kan er van alles mee doen |
|
|||
|
|||
Natuurlijk mag iedereen zijn VW naar zijn eigen smaak aanpassen, doe ik ook. Maar wat ik bedoel is dat als je bij het bekijken van een auto eigenlijk alleen nog maar de wielen ziet je m.i. de plank misslaat. De balans is dan zoek.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Petje? |
|
||||
|
||||
Maar goed .... waar het topic voor bedoelt is:
Shoot by: Dubstone Photography
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Richard, doe eens n foto van jouw mk2 dan kan er nergens een vinden |
|
|||
|
|||
Quote:
Zal ik doen, misschien maak ik zelfs een apart topic over zo origineel mogelijke tweetjes. Maar geef me even de tijd. Ik heb het razend druk nu. |