![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+1 |
|
||||
|
||||
![]() En het blijft maar beter en beter worden !
|
|||
|
|||
![]() Dit is echt een verschrikkelijk gaaf project!
|
|
||||
|
||||
![]() I like!
|
|
||||
|
||||
![]() Super geile foto.
|
|||
|
|||
![]() wat een geweldig project is dit,je bent lekker bezig man echt super
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+2
|
||||
|
||||
![]() zoo dan respect voor dit project hoor.
|
|
|||
|
|||
![]() zo vaak zie je dit soort topics niet ( meteen weer even in het zicht)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() echt heel mooi en grondig
![]() ![]() ![]() keep up the good work ![]() ![]() ![]() ![]() Gr Bart |
|
|||
|
|||
![]() Jammer weer geen update
|
|
|||
|
|||
![]() blijf dit super vinden erg mooi projeckt is dit.
|
||||
|
||||
![]() Thanks mannen!
nog even een kleine update, ik zocht een goede oplossing voor de carterontluchting. Standaard bij deze blokken zit er een plastic carterontluchtingsbox direct op het blok, die dan weer aan de inlaat zit. Allemaal leuk en aardig maar het ziet er niet uit en het valt ook niet schoon/leeg te maken. Daarbij wil ik straks niet meer terug op de inlaat komen. Een oilcatchtankje is geen probleem om te krijgen alleen moest ik nog een goede aansluiting op t blok zien te krijgen. Dus heb ik de aansluiting van de plastic box in 3d gezet en wat gewijzigd om zo een aluminium afdichting en aansluiting te creeren. Oude box en nieuwe deeltjes: ![]() ![]() Op de gaten wordt dan nog zon aansluiting gelast en kan ik met goodridge leidingen naar de carterontluchting: en zo zit t dan op t blok: ![]() De komende 3 maandjes ofzo zal er helaas even geen update komen omdat ik een huis heb gekocht en daar ook nog het e.e.a. aan gedaan moet worden. Maar daarna gaan we gewoon weer lekker verder! ![]()
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight ![]() Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 04-10-2012 at 20:19. |
|
|||
|
|||
![]() succes met je verbouwing
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanks!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
IDEM !!! en we lezen het wel weer als je zo ver bent! zo gemakkelijk kom je niet van die ouwe af ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd! Succes met verbouwen!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd met je huis, Frank!
|
|||
|
|||
![]() Mooie oplossing voor de carterontluchting.
En natuurlijk gefeliciteerd met je huis. Ook sleutelruimte aan huis nu?
|
||||
|
||||
![]() Van Harte Frank !! En het project komt straks wel weer...