|
||||
|
||||
toppie klinkt goed niks mis mee .
Quote:
|
|
||||
|
||||
met het neusje eerst sleutelt inderdaad een stuk fijner! tl balkje er boven en gaan
auto zo zetten dat de deur nog net dicht kan en je staat prima!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Vandaag even de breedte genomen van de Box neem gewoon 1 plaat 2/3 op de muur plaat er op 3 poten er onder en alles kan van de vloer of in bakken.
Idd TL er boven en het werkt gelijk een stuk beter nu heb ik over al boodschappen tassen en doosjes met nog nieuwe delen boutjes rubbers enz en dit dan all over the place
|
|||
|
|||
Heb het hele project eens door gelezen na af en toe eens een willekeurige bladzijde gelezen te hebben.
Maar ik heb echt wel bewondering voor de netheid waarmee je alles aanpakt. Veel succes met het afbouwen, ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. |
|
||||
|
||||
Bedankt Martin we hobbelen lekker verder op naar de lente.
|
||||
|
||||
Envelop uit Engeland binnen gekomen met een Yamaha onderdeel
voor de MK1 Stationair schroef ga nog even kijken of ik ergens een beugeltje kan maken waar dat wieltje in valt
|
||||
|
||||
Gisteren Eelco en zijn vrouwtje opbezoek gehad hebben we even bij gekletst en de Veerpootbrug voor achter gepast.
Zo dat hij afgelast kan worden zeer mooie oplossing Nieuwe klapraam rubber is ook weer binnen deze keer er maar wat voorzichtiger mee om gaan
|
||||
|
||||
maar peter man, waar haal jij ze allemaal vandaan, die rubbers?!?!
|
|
||||
|
||||
Mooi dattie binnen is!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had Zaterdag 2 mailtjes gestuurd en beide konden ze gewoon leveren. Jeroen Rison (Golf1 onderdelen.com) 99€ 8,75 voor het verzenden Was ook verbaasd Quote:
Zeker zeker kunnen we weer verder met de binnenkant
|
||||
|
||||
Respect dat je het ook allemaal in zo'n garage box doet.
Ik was er niet in begonnen was mij niks waard. Het verbaast me soms welke dikke projecten in zo'n hokkie worden gemaakt
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker! Gister ook. Het was zooo koud. En dan peter met zn enkele tl-lamp. Respect peter! Hou vol, tis bijna voorjaar!
|
||||
|
||||
Ja gisteren avond was fris nog niet koud he nee ik moet roeien met de riemen die ik heb ik wou dat ik 8jaar geleden een huis had gekocht met garage ,maar goed als je alles van te voren zou weten
|
||||
|
||||
Die veerpoot achter had ik ongeveer hetzelfde ingedachte als jij gemaakt hebt. Wil namelijk niet in met wielschermen gaan boren.
Loopt deze nu redelijk dicht langs je achterbank of niet? Wilde kwa bevestiging hetzelfde doen maar de stang zelf met 2 knikken erin zodat ie strak langs de achterbank loopt. En er net niet tegen aan. Zodat het ook niet in de weg zit.
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
Quote:
Die van mij loopt zo goed al tegen de achterbank aan. Rechte stang is ook het stijfst uiteraard. Ik zal morgen even kijken en foto maken hoe dicht hij langs de bank loopt!
|
||||
|
||||
Alle credits zijn voor Eelco Jason hij maakt er 1 voor mij
Zelf ben ik niet zo handig Ben nu op het vliegveld van Eindhoven op weg naar Londen met het meisje.
|
||||
|
||||
Ik heb het net gemeten. Krap 3 cm tussen stang en bank. Dus je hoeft er geen bochtje in te maken.
Style, hij ligt hier afgelast en klaar! Fijn weekend gewenst!
|
||||
|
||||
Thanx we regelen het het wel als ik terug ben
|
||||
|
||||
Vandaag mijn verlies genomen om een nieuwe imi vulpijp niet te gaan gebruiken pas vorm is niet je van het.
Dus vandaag een nieuwe orginele gehaald deze is alleen voor een schroefdop maar dat mag de pret niet drukken weet ik ieder geval dat de pas vorm goed is. Denk dat ik hem alleen laat poedercoaten voor een langere levensduur
|
||||
|
||||
Quote:
zegt de gek |