|
||||
|
||||
Mensen die de hoofdprijs overal voor vragen
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
frustraties aan mensen die helemaal HAM gaan in een golf 6 van pappie gekregen
edit: stond nog ingelogged op het werk en collega vond het nodig wat te posten 3x achter elkaar en bovenstaande. Ben het er trouwens wel mee eens haha. Last edited by powah : 01-03-2013 at 14:38. |
|
||||
|
||||
Lowballers en afgunst
|
|
|||
|
|||
Al die newbee's met hun waardeloze en incomplete auto te koop advertentie's.
|
|
||||
|
||||
Zegt iemand die net new bee af is.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
grappenmaker!
|
|
||||
|
||||
Quote:
We hoeven ons als nieuwe moderators inderdaad niet te vervelen
|
|||
|
|||
Aan de regering die weer 4 miljard extra wilt bezuinigen. Als ik bij de mensen langs ga. Om 20 euro te vragen, omdat ik een bende van me leven hebt gemaakt. Dan zeggen ze met ze alle ben je wel goed wijs.
Als de regering het doet dan geven we ons geld zonder enig commentaar.
|
|||
|
|||
Quote:
en dit word alleen maar erger niks op een buitenlander tegen , alleen ze moeten de werkgevers eens aan pakken , die zulke mensen GEBRUIKEN , alleen maar om zelf beter van te worden moderne slavernij Last edited by Alberto : 03-03-2013 at 08:25. |
|
||||
|
||||
Ik zie nog steeds geen Hollanders tomaten plukken. Zelfs niet als hun uitkering stopgezet word.
|
|||
|
|||
Quote:
die uitkering word niet stop gezet , wil wel eens zien waneer hij echt word stop gezet wat er dan gebeurd |
|
||||
|
||||
Quote:
In Rotterdam is hij al regelmatig gekort en een aantal keer helemaal stopgezet.
|
|||
|
|||
Quote:
was een proef , maar ze krijgen nu wel weer een uitkering , en die is hoger dan wat een pool verdiend met tomaten plukken je houd natuurlijk altijd wel volk wat niet WIL werken die red het ook wel zonder uitkering |
|
||||
|
||||
Quote:
uitkering in nederland voor een alleen staande is gemiddeld rond de 8-900 euro per maand voor koppels iets van 11-1200 per maand ex zorg en huurtoeslag.. daar kun je van overleven..maar een auto (blijven)rijden niet. beetje boodschapjes doen ,af en toe iets van kleren kopen bij de Wibra,basiszorgpremie betalen. etc dat is echt geen vetpot..voor bepaalde dingen kun je bijzondere bijstand aanvragen ,mischien dat je voor gemeentelijke belastingen kwijtschelding krijgt je moet in sommige gemeentes/steden ook meewerken aan een gemeentelijk reintegratie project om weer te MOETEN gaan werken..zoniet geen uitkering ook heb je maandelijks informatie plicht omtrent je financiele en thuissituatie (formulier inleveren ,en verklaring eventuele gewerkte deeltijd uren) Anyway...je kunt natuurlijk ook er in het zwart bij gaan werken ,dat word ook gedaan je kunt jezelf ook inschrijven op een ander adres en gewoon blijven samenwonen ..en dan eventueel met zijn 2en een uitkering beuren ... allemaal mogelijk.. Het is ook zo..dat wanneer je geen uitkering (WWB-WW-WIA) hebt of neemt. je gewoon belasting aangifte doet je basiszorgpremie betaald je niet in aanraking komt met politie en justitie je gewoon heffingen en aanslagen betaald ,eventueel aan de balie contant je niets op naam hebt (woning-auto-bijzondere boedel)enkel een postadres/inwonend je geen grote geldbedragen op de bank hebt je geen kinderen hebt je gewoon door de belastingdienst /UWV en gemeente met rust word gelaten boetes kun je gewoon contant betalen met briefjes van 10.20 of 50..(zie Wegmisbruikers maar)..boodschappen ook etc niemand die je iets doet... voor eventuele vaste lasten stort je 1 keer per maand op het postkantoor wat net genoeg contant geld op je rekening en klaar ben je.. en nee ..ik zit niet in die positie ik heb (nog) gewoon werk.. maar dat is gewoon wat veel gedaan word ook word er vaak aan mij gevraagd....'heb jij een eigen huis?,met een grote zolder ?,of een extra slaapkamer?..je kunt met zoveel lampen en spullen eens in de zoveel weken dat en dat verdienen...,heb je interesse? je hoeft niks te investeren..dat doen wij allemaal voor je .....Maat... Nee dank je.,dat circus hoeft voor mij niet maar het is in veel gevallen wel de gewoonte..het kunnen de buren nog wel zijn ... word e.e.a al duidelijk jongens?... |
|
|||
|
|||
@ Heinz 74 ik snap het helemaal.
Leuk stukje vooral de manier waarmee je maat tikt. En wat te denken van de hand op houders bij de supermarkten voor. Tussen de 100 en 200 euro per dag halen die op. Ik ken werkende mensen die dat niet hebben aan loon.
http://Caddy-Club.nl Last edited by Ediejo : 03-03-2013 at 13:47. |
|
|||
|
|||
Quote:
En wie is er dan dom , wij die hard werken of zij die niks doen en met hun hand ophouden meer verdienen |
|
|||
|
|||
@Polo86c, die werken zijn dom, in dit land. Ik dus ook.
Denk dat ik toch maar wat anders moet gaan doen voor de kost.
http://Caddy-Club.nl Last edited by Ediejo : 03-03-2013 at 15:17. |
|
||||
|
||||
zondag rijders.. groot ergenis ook!!
pff op een 80 weg 35 blijven rijden want jaa alle vogeltjes op de lantaarnpalen huizen met een rietdak man met hond.. fack
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |