|
|||
|
|||
Leeft deze auto nog frank, of heb je even andere dingen aan je hoofd??
|
|
||||
|
||||
Leeft zeker nog! alleen idd even andere dingen aan mijn hoofd op t moment.
heb wat kleine dingetjes gedaan en ben wel wat onderdeeltjes aan t verzamelen dus denk volgende maand wel weer even een leuke update te kunnen doen |
|
||||
|
||||
Eindelijk weer eens een update hier!
heb alle spullen verzameld voor de ombow naar schijven op de achteras, met de alu golf 4 klauwen, mooi alles nieuw: effe sleutelen later: En dat betekend dat ie weer op zijn wielen kan om e.e.a. te passen! hij staat nu op 7x13 mattigs met oude 175-13-50's maar dan komt ie te laag. ik wil op 185-60-13 gaan rijden dus die komen er straks omheen om de uiteindelijk velgmaat (ET vooral) te bepalen en ook de spatbord randen nog wat te bewerken Got Camber?? Draagarmen staan ook mooi zo goed als horizontaal:
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 25-08-2012 at 09:36. |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit!!!
|
|
||||
|
||||
heerlijk project! goed weer een update tezien
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Mooie up date Frank,heb je ook al remmen voor de voorkant en hoeveel inc velgen ga je rijden?
|
|
||||
|
||||
Auto weer op zijn wielen zetten is toch weer een mooie stap verder!
|
||||
|
||||
Niet van plan om in de grindbak te belanden zeker.....
Even serieus nu, waarom gebruik je de stofkappen? |
|
||||
|
||||
Quote:
nope remmen voor heb ik nog niet, als ik de uiteindelijke wielen heb gaan we even kijken wat er maximaal inpast, ga met 13" rijden iig Quote:
Van plan zeker niet maar hij komt nog wat hoger te staan met de andere banden stofkappen ja waarom niet? werkt t wel mooi af dacht ik, en t weegt ook bijna niks |
|
||||
|
||||
@Frank: als je met 14 inc ging rijden had ik wel wat moois voor je.
Als je ze nodig hebt om te passen eventueel met 13 inc mail je maar. |
|
||||
|
||||
Bruut apparaatje zo! Hangt je uitlaat een beetje strak in de rubbers? aangezien je heel weinig ruimte hebt tussen achterpaneel en je eindstukje
|
||||
|
||||
Supergaaf Wat een ruige mk1 keep up the good work
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat ik bedoelde, maar als ik het terug lees ook niet geheel duidelijk was, ALS je in de grindbak beland en er uit kunt komen zouden er keien tussen de stofkap en de schijf in kunnen zitten, remmen ook best af die dingen........... |
|
||||
|
||||
Mooi hoor! Geen dikke Bergrenn kit erom?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Van welke Porsche komen die af Jan? Quote:
heel strak: maar ophangbeugels e.d. zijn al gemaakt voor vrij stugge rubbers dus komt goed Quote:
ah op die manier, daar zit idd nog wel wat in, kan ze er altijd nog afhalen, of beter gewoon op de baan blijven Quote:
twijfelde laatst wel effe, maar nee komt er niet op
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 26-08-2012 at 14:01. |
|
||||
|
||||
Van diverse oa 996 986 964 928s4.
|
|
|||
|
|||
Jeetje frank , kijk even niet ben je in eens goed bezig weer ...
Blij dat je weer verder bent met je auto , hoe is het afgelopen bij je bezichtiging?? |
|
||||
|
||||
Goede updates weer!!
|
||||
|
||||
@Ron, 2e geworden helaas, maar heb alweer wat anders op t oog
geen updates, wel nog even een coole foto; |
|