|
||||
|
||||
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
|||
|
|||
Op het corradoforum zit stef die is ontzettend goed met versnellingsbakken en wat daarbij hoort,
neem daar is contact mee op... die kan een aantal punten van je lijstje in orde brengen lijkt me.. |
|
|||
|
|||
Ruud bel deze man eens voor je versnellingsbak http://www.r-power.be/
Die heeft al veel bakken aangepast voor hoge vermogens.
|
||||
|
||||
De laatste maand is het er weer niet van gekomen, om aan de fridolin te werken.
Wel met diverse mensen gemaild en gesproken, om de nodige problemen op te lossen. Ook met de rdw nog contact opgenomen voor het kenteken, en naar hun zeggen zou het op kenteken krijgen als W12 gewoon moeten kunnen. Ondertussen heb ik de werkplaats weer een stuk verder op orde, en tevens een nieuwe werkplaats kachel geplaatst. Nu stoken we dus gratis op afgewerkte olie Last edited by Ruud : 27-03-2012 at 20:53. |
|
||||
|
||||
Slim, oude olie weg en lekker warm!
|
|
||||
|
||||
ja die nieuwe RDW regels komen voor jou natuurlijk nog net wat beter uit dan voor de gemiddelde VR6 ombouwer.
|
||||
|
||||
ideale kachels inderdaad ! ze worden hier in de omstreken ook steeds vaker toegepast.
Zal niet lang duren of mijn baas hoeft ook geen geld meer te betalen om oude olie af te voeren.
|
||||
|
||||
Quote:
correctie,daar krijg je geld voor......tenminste,wij wel?
|
||||
|
||||
Quote:
Bedrijfsmatig moet je ook aan kunnen tonen waar de olie gebleven is. Tenzij je op papier geen garage runt natuurlijk. Neemt niet weg dat het ideale kachels zijn natuurlijk.
|
||||
|
||||
Niet verwacht dat mijn opmerking zoveel reactie's zou opwekken, was een beetje als grap bedoelt.
het moet inderdaad wel verantwoord blijven.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kun je toch ook? In de kachel..!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wat een geweldig project is dit, ben benieuwd hoe het er straks uit ziet als het klaar is.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
http://www.facebook.com/photo.php?f...&type=1&theater
kom ik ook ff op fb een foto van je tegen bij hoffman-speedster leuk dat je daar ook in de fotoalbum staat. ge.egon |
|
||||
|
||||
En Ruud al weer tijd en zin gevonden?
|
|
||||
|
||||
De fridolin staat weer op de brug, en ik ben momenteel aan het kijken hoe ik het project weer op kan pakken.
De eerste onderdelen heb ik al weer binnen gekregen gr ruud |
|
||||
|
||||
Quote:
Jippie! Ik ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
Quote:
niet alleen jij, nog een paar honderd mensen denk ik |
|
||||
|
||||
Kijk das goed nieuws Ruud, het zou zonde zijn om hem nu niet af te bouwen.
En al duurt het nog jaren, geen probleem lekker aan werken als je zin en tijd hebt dan komt het vast wel goed. |