|
||||
|
||||
Quote:
Daar past ook een enkele onder |
|
|||
|
|||
Het blijft gewoon de eeuwige discussie, wat vind ik mooi en wat vind jij mooi.
Dit vind ik er toch totaal niet verkeerd uit zien. Maar ja, al bouwt knarfmk1 hem op met 8 pijpjes aan de achterkant, moet hij zelf weten. Persoonlijk vind ik een dubbele mooi, vanwege de symetrie. Maar goed, ik ben ook op zoek naar een linker achterlicht van een engelse polo g40, zodat de achterkant van de auto symmetrisch wordt |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Ja maar dan wel op z'n Belgisch Hou em maar origineel, sleutelen doen we maar aan Double Triple: Werk zat mee...... |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Nu we toch aan het mierenneuken zijn, waarom de demper uitlaat niet rechtsachter gehangen ??
Zo verdeel je het gewicht nog beter (bestuurder links, accu en uitlaat rechts..) En trouwens, waarom 2 uitlaatpijpjes ?? je kunt je l*l toch maar in één pijp tegelijk steken
|
||||
|
||||
Quote:
Is daarom niet al de motor rechts, bak links geplaatst? |
|
||||
|
||||
Quote:
ik weet niet wat jij met je auto's doet maar er is een verschil tussen rijden met je vriendin en rijden met je auto he |
|
|||
|
|||
klik op new posts, denk he alweer een update project lightweight maar nee helaas
|
|
||||
|
||||
alleen maar geouwehoer
|
|
||||
|
||||
als belg vind ik dit persoonlijk een schande hoe ze die uitlaat hebben gemonteerd
geef me dan maar lekker die Duitse polo uitlaat is stukken beter trouwens , ik vindt het vet staan met die 1ne pijp |
|
||||
|
||||
Al dat gelul over pijpen .
Nog wat updates over deze circuitvreter in wording? |
|
|||
|
|||
Quote:
het ligt eraan waar je hem insteekt komt er dan altijd bruin uit |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
zeker een paar kleine, heb wat steuntjes gemaakt voor de brandstofdrukregelaar/filter en de remdrukregelaar: Cuore dynamo passend gemaakt incl. spanner: Een afneembare motorkap met een ruitensproeiert eraan is niet echt handig, dus hier ook een oplossing voor: en nog een paar sleepogen gehaald: Dat was m weer |
|
|||
|
|||
Blijft heerlijk om te zien hoe hier met zoveel oog voor detail aan gebouwd wordt!!
|
||||
|
||||
Heerlijk al die mooie onderdeeltjes!
|
|||
|
|||
mooi spul, cuore dynamo lekker licht. staat bij mij ook op de bestelllijst. wat voor accu zet je erin en waar komt die te staan?
|
|
|||
|
|||
Heb je ook foto's van de pulley-zijde van de dynamo in gemonteerde toestand? Ga je met een v-snaar rijden of met een multieriem? Indien V-snaar kun je dan de originele pulley laten zitten? En is de off-set goed?
|
|||
|
|||
Quote:
Zo te zien is het gewoon een multi-riem die hij gebruikt. @ Frank : je bent weer goed bezig , elke keer verbaasd het mij hoe je met precisie bezig bent . PS : let je wel even op de schakeling van de dynamo van de cuore? Wij hebben deze dynamo toen ook gebruikt voor de hotrod , maar ik kan me herrineren dat er iets was met de schakeling/aansturing om hem werkend te krijgen. En gebruik je wel de originele pully van de cuore? Ik weet namelijk ook van iemand die hem in de cross gebruikt dat als hij teveel toeren maakt dat hij heel snel stuk is. Last edited by Ron mk1 : 05-06-2012 at 06:38. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ook goeiemorgen.... ik loop straks maar eerst even naar het koffiezetapparaat. Gr. Ep Oogklep