|
||||
|
||||
vemtieldopjescreatieviteit
Dennis
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mooiste wielen ooit gemaakt BBS en dan voor mij de 3 delige rs alleen vreselijk veel onderhoud zeer slecht schoon te houden. iemand 3 delige in de aanbieding liefst 16 inch
|
|
|||
|
|||
mijn bbs E50 met de mooiste randen van de hele set. De harten zijn naar BBS opgestuurd voor een x-ray check en te laten herlakken. Nu nog nieuwe randen en mijn scirocco 1 afwerken om ze te monteren
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ik kan mijn eigen wielen er ook eens bijzetten.
plaatje van het eerste passen en proefrijden om te kijken/horen of de banden ergens raken. Met dank aan Rob van dub-supplies.com voor het spuitwerk en helpen met in elkaar zetten ! En Marnix van customcaralloy.com voor het polijstwerk !
|
||||
|
||||
Netjes Niels! Ja dat kan Rob wel hé (Marnix trouwens ook!!)
|
|||
|
|||
Zijn BMW RSen of niet ?
Zien er netjes uit. Ben alleen geen fan van je zwarte boutjes !
|
|||
|
|||
17'' RS 315
Last edited by HannoverEdition : 24-05-2011 at 15:43. |
|
|||
|
|||
Dat klopt Jacksters, RS302's met nog de origineel breedte van 8j.
Ik heb voor zwarte boutjes gekozen omdat ik de zeskantdoppen ook in het zwart heb gedaan, maar die staan nog niet op de foto. Mijn foto's zijn trouwens nog wat te groot denk ik, dat zal ik vannacht nog even aanpassen.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
DREAMCAR!
Fuckin nice!! |
|
|||
|
|||
erg mooi blijft het op een golf 2. Ik kan niet anders dan op porsche velgen blijven rijden vanwege mijn remupgrade. ik heb cup velgen 17 inch 7.5 j et 53 dit gaat op de mm nog maar net
|
|
|||
|
|||
Hoppa...
|
|||
|
|||
heel mooi welke maat hebben die wielen?
|
|
|||
|
|||
Quote:
BBS RS 334 7,5x17 et33 4x108 (Audi 80) Thanks Martijn
|
|||
|
|||
en toch zie ik die BBS velgen het liefst zoals ze origineel waren heel licht grijs gespoten. helemaal gepolijst is meer voor een kermisattractie. de golf edition,s hadden speciaal gepatenteerde bbs rm 2 delig weet iemand de juiste kleur?? ik had er ooit 1 stuk gereden en kon deze in die kleur alleen maar bij de dealer bestellen een bandenzaak mocht ze niet leveren
|
|
|||
|
|||
Op de groene doppen na zijn de mijne orgineel.
Heb ze zo uit de doos gehaald Als de blanke lak ooit los laat of als ik schade rijd, dan laat ik de randen polijsten, maar tot die tijd blijven ze zo.