|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Valt op zich mee hoor Frank, hetgeen waar je het meest aan moet wennen is het lassen met wisselstroom. Als je wel eens pulserend hebt gelast (met tig op bijv RVS) valt ook dat wel mee. Verder...... heb ik al niet genoeg gezegd ????? Nee, blijft machtig mooi om te volgen. Komt ie weer een keer Last edited by BeetleGrandDad : 29-01-2012 at 10:05. |
|
||||
|
||||
mooie update weer....
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat weten we onderhand idd wel Quote:
Tiggen gaan we eerst maar s leren |
|
||||
|
||||
Duurt vast nog een dag of ......tig
Is niet moeilijk, ik kan het ook Kun je autogeen lassen ? |
|
||||
|
||||
gewoon ff een cool fototje |
|
||||
|
||||
Idd , nice!
|
|
|||
|
|||
super!!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Heel gaaf! Tijd dat de spuit erover gaat Frank!
|
|||
|
|||
Nice!
|
|
|||
|
|||
very nice!!
|
||||
|
||||
Nice Frank !!
|
|||
|
|||
Wat is het hier verdacht stil Frank....
Denk check het forum weer eens voor jouw topic , maar niks nieuws te zien . Valt me een beetje tegen van je ... hahhahaha |
|
||||
|
||||
zo weer eens update speciaal voor ron
De reactiestangen van de draagarmen zijn inmiddels aangepast en passen perfect verder nog de bevestiging voor de achterklep gemaakt: en de quaiffe quick rack ingebouwd en t stuurhuis netjes gemaakt met frisse onderdeeltjes verschil standaard en verkort ook weer klaar! beugel voor de versnellingsbakstang weggeslepen trouwens, hebben we toch niet nodig |
|
|||
|
|||
Het is hier inderdaad een beetje stil, maar elke keer kijk ik vol jaloezie naar de updates
|
||||
|
||||
Het duurt misschien even tot een update, maar iedere keer als is er een update is het helemaal top
|
|
||||
|
||||
Thanks mannen
gaat idd even wat minder snel de laatste tijd, maar dat komt wel weer goed! |
|
||||
|
||||
het hebben van geen haast is het beste heerlijke update weer
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Zo Frank, ik ben weer bij...
begint al aardig te vorderen zo, en ziet er erg strak en zeer netjes uit! goed bezig. gr Mike |