|
|||
|
|||
tussenstapje,
a.s. weekend de kleur erop... weer een klein mijlpaaltje dan .. |
|
||||
|
||||
Heerlijk project !! Diepe buiging Fabbi.
|
||||
|
||||
Super project!
|
|||
|
|||
update..
Zoals hierboven al te zien was zit de nieuwe coating erop, een probleempje aan overgehouden,.... mijn compressor heeft het begeven. was een wat kleiner ding met extra ketel, maar heeft het niet overleeft, door de grote ketel heb ik het werk wel net af kunnen maken... NU op zoek naar een nieuwe compressor dus!! Iemand nog iets over , moet wel nieuw of aantoonbaar zo goed als nieuw zijn....????????????????? Weer een stapje verder, de bodem delen staan in de kleur en blanke lak.... wat geeft dat toch weer een goed beeld en goed gevoel. enkele leidingen al weer terug gemonteerd. Had nog wat tijd over dus deksel over de benzinepomp ook nog maar netjes gemaakt.. De middentunnel wordt na het monteren van diverse onderdelen lekker in de bruine tectyl gezet zoals origineel... Alle spuit en afplakrommel een eind opgeruimd.. en zo kunnen we weer door naar de volgende stap... :thumleft: |
|
||||
|
||||
Erg mooi Fabian
|
||||
|
||||
Ziet er weer lekker fris uit
|
|
|||
|
|||
Echt leuk om te zien dat het weer een top wagen wordt. Heb 6 jaar in een nachtblauwe 993 turbo uit 1996 gereden en deze auto heb ik door schuld van een ander total los gereden helaas. De schade was ongelooflijk. Ik stond voor het stoplicht en er knalde een golf 3 met 50 km/uur zo in me achterkant. Grietje achter het stuur was zich aan het optutte in de binnenspiegel. Voor me stond een Renault Megane cabrio die even later dus bovenop me motorkap stond met de achterwielen los van de grond. De weg lag vol met olie van, ik denk, de versnellingsbak. Gelukkig was de schade alleen materieel. Mis de auto nog best wel vaak, zeker als ik jou topic doorlees. Veel succes met je 993! Gelukkig heb ik nog een snelle golf 1 die sneller is als mn ex 993 turbo. Die kick van veel power kan ik echt niet missen.
|
|
||||
|
||||
net uw pagina's bekeken, en zo zie ik het wel graag een project, knappe werken chet ik blijf deze volgen
|
|
||||
|
||||
Tof project, tot in detail !
Waar heb jij die autobrug vandaan als ik vragen mag ?
|
||||
|
||||
das een hoop geprul op de vierkante meter..heb jij bij Touw gewerkt in Bergen op zoom toevallig?
|
|
||||
|
||||
Mooie update weer!
|
|
||||
|
||||
Nogmaals: jongensdroom! Leuk om te volgen dit
|
|
|||
|
|||
Bedankt allemaal, het is wat schuiven met materiaal op zijn tijd.
maar je als je het wil kan het. De brug komt bij Vocor tools vandaan. superding maar kost ook wel wat.. Nee Touw ( belabberde kwaliteit) heb ik niet gewerkt ben al een jaar of 8 niet meer in de autoschade werkzaam.. |
|
||||
|
||||
Quote:
..........gaat de tijd zo snel.....we hebben nog wel eens contact gehad toen je de auto, peugeot partner grijs met hagelschade, van mijn zus en zwager repareerde. We worden oud
|
|||
|
|||
Zo de zomer en vakantie stop zit er weer op dus vol gas terug aan de slag,
dak is kaal en op 1 plekje na klaar voor de grondverf, voor en achterraam rand volledig blank gezet, geen risico, ook hier kan de grondverf op. Rechterzijkant staat strak en is gereed voor de grondverf. Linkerzijkant zit nog wat werk aan staat nu in de fijnplamuur voor afwerking. Wielkuipen en motorruimte staan op schoonmaken na al klaar voor de grondverf, nog paar weekjes geduld en dan kan er weer eens met kleur gespeeld worden :mrgreen: :thumleft: |
|
||||
|
||||
Super dat je er weer mee bezig bent!
Word een prachtige auto.
|
|||
|
|||
Zo we hebben weer wat kunnen bereiken. Alle plamuurwerk aan de body zover klaar..
Binnenzijde leeg en zoveel mogelijk rommel weggehaald, paar kleine roestkopjes gevonden en maar meteen verwijderd.. Alles rondom afgeplakt nu. Morgen reinigen/ontvetten paar plekjes in de grondverf/zink en nat in nat met de kleur afwerken.. |
|
||||
|
||||
Schiet lekker op zo! Wat houdt dat in; grondverf/zink nat in nat met de kleur verwerken?
|
|||
|
|||
De meeste lakken kun je binnen een bepaalde tijd meteen overspuiten met de volgende laag, Als je te lang wacht moet je vaak 48 uur of soms nog langer wachten..
De grondverf met zink ( rustoleum) is binnen 1 uur overspuitbaar. Als je de laklagen zo achter elkaar doet noemt men dat nat in nat. |
|
||||
|
||||
Gebruik ook al jaren rustoleum voor velgen
Hell vorige week de douche cabine ermee gespoten (het alu dan) Super project fabbi! Jaloers! |