|
||||
|
||||
nooit eerder gezien deze topic...Maar goed.
Moet toegeven dat er een poster van een witte Countach boven mn bed hing ..Maar heb een keer in een echte gezeten...en met mn lengte was het geen droom auto meer... Vanaf mn 9e ongeveer viel mn oog al op Golf 1...met name de GTI 1 van mn neef. En op mn 17e (1993) had ik mn 1e GTI 1 uit 1983...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
en hoeveel heb je er nu gehad chris?
|
||||
|
||||
Deze wou ik graag als eerste auto willen hebben.
Ik was altijd gek van een sportiefe kever die ik veel tekende, Zoiets als dit; En toen werden we ouder en wijzer naar dit; En uitaandelijk dit; En uiteindelijk;
Last edited by millie : 19-03-2006 at 19:32. |
|
|||
|
|||
mijn droom auto . hmmz das toch echt wel de nissan skyline gt-r 4 (kwijl kwijl) maar niet te krijgen duz houd ik het maar op de vw. Maar nu heb ik een andere droom wagen gekocht de scirocco mensen
|
||||
|
||||
dat is ook mijn droom, maar zal wel bij dromen blijven want je kan er gewoon niet aankomen
|
|
||||
|
||||
auto´s uit mijn jeugd zijn natuurlijk de kever en de golf 1, Opel kaddetjes, Ford Taunus en Granada, Peugeot 304, Lada , lelijk eendje Simca 1100. Dat zijn allemaal auto´s die familieleden van me hebben gehad in de loop der jaren.
|
|
||||
|
||||
Deze zal ik ooit wel hebben , de 356 speedster , in replica ...
|
|
||||
|
||||
Jongensdromen?
De countach, absoluut. Zeker na het zien van de film cannonball run! Verder? Op het moment naast mijn golfje? Als ik ooit geld heb; En verder heb ik de DS nog langs zien komen. Ook een topper!
|
|||
|
|||
mijn droom auto staat inmiddels in de garage ben altijd wild geweest van de type 1 cabrio en kreeg vorig jaar de mogelijkheid probeer hem ook zo lang mogelijk en naar mijn smaak te maken maar zonder het model te verne*ken
verders riep ik vroeger altijd ik wil later een daf das gelukt heb er ca 25 gehad allemaal b type's 46 ,55 , 66, 66 coupe, 66 station ,66 bestel (zeer uniek ) en het langste een rode 55 marathon coupe 2e eigenaar van 1971 jongens wat heb ik een plezier van deze auto gehad 2 jaar terug verkocht aan een andere liefhebber is tevens onze trouw auto geweest en tegen woordig doe ik het maar met een golf vr6 syncro variant |
|
|||
|
|||
In mijn jeugd hea??? najha is niet zo lang geleden.. denk toen ik echt klein was dit: ( ferrari testarossa )
En laat tegen de 16 was het dit: ( Lancia Delta Integrale HF EVO 2 ) ( lange naam hea maar ben nu nog steeds gek op de jaren 80 ! modellen.. gewoon het mooie vierkante design.. hehe |
|
||||
|
||||
ff een oud topic omhoogvissen...
Laatst kwam ik deze tegen. Ik was em alweer bijna vergeten... Vroeger stond er bij ons in de wijk zo eentje. Ik heb 't altijd wel een aparte auto gevonden... Renault Fuego - GTX Turbo
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had vroeger ook een poster van de Countach boven m'n bed hangen. Een rode Lambo in een of andere Spaanse omgeving met een stenen hek op de achtergrond met witte zuilen. Die auto was toen mijn droomauto, en is het nu eigenlijk nog wel. Verder was ik helemaal verliefd op de Carrera GT toen deze uitkwam, en ben dat nu nog. Ach, ik heb eigenlijk zo veel droomauto's (gehad). - DeLorean - Pontiac Trans Am (KITT) - Oude dikke Amerikanen - Dune Buggies (zoals ze die bij de Amerikaanse Marine gebruiken - etc.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 29-11-2006 at 23:54. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jij hebt zeker ook Grand Tourismo op de Playstation gehad.
|
|||
|
|||
Quote:
kijk deze jongen snapt het de lancia delta integrale hf evo 2 echt een superbak komt misschien ooit nog voor erbij |
|
||||
|
||||
Meesterwerk...
|
||||
|
||||
Quote:
Doe mij die maar.... |
|
|||
|
|||
Simca Matra Murena Bagheera
Opel Kaddet coupe gte of rallye Opel Gt D Kaddet Gte Golf 1 gti porsche 944 deze hoop ik nog es te kunnen kopen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik neem aan dat jullie weten dat de integrale door dezelfde gast ontworpen is als de golf 1. |
|
||||
|
||||
deze had ik op poster
|