|
||||
|
||||
heb effe radio in de jetta geknutseld lag sinds 17 maart al in de koffer
werd dacht ik toch een keer tijd
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Nieuwe kachelretour slang in Passat gezet. Rijdt weer als een trein.
|
||||
|
||||
Mooi, dan kan je vanmiddag mee naar de kafermeeting
|
|
||||
|
||||
Bloody Hell,
Had ik eindelijk eens weer tijd om een hobby-zaterdag te houden................wat denk je.......................BUIKGRIEP Ben nou nog net zo gaar als een kameel................. Grtz................ LRR
|
|||
|
|||
Ik heb gewerkt, de motorolie dope moet toch ergens vandaan komen
|
|
||||
|
||||
Quote:
nieuwe kopen maar dacht.... meld het ff
|
||||
|
||||
heb gisteren weer eens voor de verandering een middagje op de sloop doorgebracht, nog een mooi embleemloos grilletje voor een golf 2 tegengekomen, niet dat ik er iets aan heb maar komt misschien ooit nog wel eens van pas
en aan het eind van de middag de wagens maar eens gepoetst. mocht onderhand wel weer.
|
||||
|
||||
Audio
Deze thread maar eens afstoffen. Het blijft toch leuk om te lezen wat er geknutseld wordt.
Ik wilde gisteren een radiootje inbouwen in de GTI. Meer niet. Maar eerst moest ik nog "even" wat overbodige kabels verwijderen. De vorige eigenaar van de GTI had de hele auto volgebouwd met waffers, woofers, tweeters en versterkers, en hij had deze eruit gehaald. Maar hij was wel te lui om alle bijbehorende kabels er uit te halen. Hier een fotootje van de oogst. Nadat ik dit eruit had was de dag wel redelijk voorbij, radiootje moet een andere keer maar. Het onderstaande ding kwam ik oog tegen. Na de splitsing loopt het naar de bumpers, en het lijkt origineel te zijn. De kabel loopt naar voren toe, maar is daar nergens aangesloten. Kan iemand zeggen wat het doet en of het er in hoort te zitten?
|
||||
|
||||
Ziet eruit als een bumper antenne.
|
||||
|
||||
gisteren verdergegaan aan de golf, ik had achterbank al verwijderd maar niet de rest. dus achtergordels, hoedeplanksteunen en bodembedekking zijn weg, en gelijk alles schoongemaakt. vandaag eff langs m'n broertje geweest, is met een golf 1 bezig met g60 turboblok ombouw. ben met de keef geweest.
|
||||
|
||||
tsja, hele weekend met de gasboot bezig geweest:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=19275
|
||||
|
||||
Polijstdagje, 3 Schroefdoppen afgemaakt en 1 Schmidt hart gepolijst
Kwam weer als een mijnwerker naar boven |
|
||||
|
||||
Quote:
laat jou broertje daar even een topic van maken!!
|
||||
|
||||
afgelopen dagen met de golf bezig geweest. de versnellingsbak van de golf1 eruit gehaald want hij lekte olie bij de keering en op de naad van het versnellingsbak huis. ook meteen kopplelingsplaten vervangen en alles weer gemonteerd. maar hij lekt nog steeds iets op de naad, dus die moet er maar over twee weken weer eens uit.
|
||||
|
||||
ik heb gisteren op mijn Golf 3 GT "special" heldere schijnwerpers van Hella in Golf 4 look gemonteerd, wat een verschil met de standaard schijnwerpers, de auto oogt met die Golf 4 look schijnwerpers naar mijn smaak toch `n stuk chiquer
|
|
||||
|
||||
't afgelopen weekend "effe" wezen poetsen;