![]() |
|
|||
|
|||
![]() thnx.
subframe enz alles hangt los, is enkel stuurstangen loshalen en die van een golf2 op het stuurhuis van de 3 zetten. kom er goed bij iig ![]()
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen zaterdag diverse kleine dingen gedaan waaronder de hoofdsteunframes uit de golf 3 pasgemaakt in de golf 2 achterbank
![]() Dat paste natuurlijk weer eens niet 123 ![]() De frames iets aangepast en vastgelast op het frame van de achterbank, toen aan de onderkant nog een dunne hoekstrip gelast. ![]() ![]() Vanavond de boel weel inelkaar gezet, de plastic geleiders pasten ook voor geen meter en ook deze moesten worden aangepast. Maar alles zit weer in elkaar en ik ben er tevreden mee ![]() Het eindresultaat: ![]() ![]() En ja de bank is smerig ![]() In de toekomst nog een paar blauwe hoofdsteunen zoeken... Sorry voor de crappy ipad pics ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag is het huwelijk voltrokken
![]() ![]() ![]() ![]() Spatbord incl G60 randen even gepast: ![]() Me myself and i ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gaat mooi douwe ,eerst de motorruimte ook nog in de kleur?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eerst alles pas maken, blok eruit en dan in de kleur.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Last edited by ewcaddymk1 : 10-04-2012 at 19:51. |
|
||||
|
||||
![]() Ja de bus is weer uit de stalling, Marjan had m woensdag mee d8 ik.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ze reed dan volgens mij rond 10 uur s'morgens van wouterswoude in de richting van de westereen, leuk ding ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit Douwe
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaat lekker zo!
|
||||
|
||||
![]() staat ook al lekker laag
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag nog een paar delen op de kop weten te tikken:
Centrale vergrendeling Fischer cd box Speakerkapjes in de deuren |
|
||||
|
||||
![]() even troch beune don rint er wol dizze wieke ..hahah
succes er mei .. vrgr gooigolf |
|
||||
|
||||
![]() Haha dat gaat m niet worden Gooi.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahahah oke ach rustig blijfen douwe .. heb die van mij nu ook klaar .. loopt als vergif .. ben nu met een golf 1 bezig met een ahu .die wil ik eigenlijk van daag lopnd hebben iedergeval proberen , maar ik zie wel schiet aardig op dus komt goed .. succes ermee . ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag het el.gaspedaal klaargemaakt en de rembekrachtiger zit op z'n plek. Ook nog wat onderdelen gescoord
![]() Rembekrachtiger GTD tellerklok met toerenteller Setje electrische ramen. |
|
||||
|
||||
![]() Kleine fotoupdate tussendoor.
De middenconsole ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen weekend weer even aan de hobby geweest.
De dieseltank van de golf 3 hangt nu onder de golf 2, past perfect ![]() Het blok is weer uit de auto en de motorruimte is spuitklaar. Verder nog de pedalenbox afgelast en de schakelaars voor het koppelingpedaal en rempedaal pasgemaakt. Ook zat er nog een rotte plek bij de rechter wielbak achter, bekende golf 2 kwaal, t stelde niet veel voor maar ik heb toch naar snel de slijptol er ingezet, dan is er geen weg terug meer ![]() Nieuw stuk plaatwerk zit er al weer in en is afgewerkt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gaat mooi douwe ,voor vag fryslan klaar zeker
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan zittie hopelijk in de verf, denk niet dat de auto dan al mee kan...
Verder nog een paar onderdelen weten te vinden: El. spiegels. In hoogte verstelbare koplampen. Nu nog een andere intercooler zien te vinden, een met de aansluitingen op 1 kant. Heb een transporter T5 intercooler maar deze gaat vrijwel zeker niet passen ism een grill met verstralers. Last edited by Dokter D : 23-04-2012 at 20:52. |