|
||||
|
||||
Laats de knipperlichten van de achterlampen gespoten En via vwvortex een setje sml`s gekocht
|
||||
|
||||
Hier ff bijwerken
Achter de wielkasten gerold en 2cm spacers ertussen Ramen rondom getint Bonrath wisser Tapijt met de stoomreiniger gedaan. Dashboard helemaal schoon gemaakt, alle roostertjes en kapjes eruit gehad. Gestofzuigd. Leer behandeld. Ramen schoon gemaakt. Deukje in de klep na 2 jaar eindelijk eens aan begonnen Het hoekje op de achterklep is zo goed als klaar om gespoten te worden. Omdat ik me al langer ergerde aan de meegespoten wielranden/siteskirts/deurlijsten/bovenste gedeeltes van de bumper heb ik besloten om ze mat te plastidippen, vandaag de bumpers en de siteskirts gedaan, morgen als het droog is de rest. Ziet stukken beter uit vind ik zelf en ik ben meteen van de steenslag op de wielranden en voorbumper af Ook meteen een verse kentekenplaat laten maken. Eerst wat plaatjes van afgelopen weekend En de gedipte bumpers Verder ga ik nog een paar dingen dippen, - Grill - Spoiler - Bumperlip - Kofferklepstrip Dan is alles weer netjes zwart
|
||||
|
||||
Bumpers zien er zo een stuk beter uit! ben benieuwd als de rest ook geplastidipt is.
|
|
||||
|
||||
Wordt netjes zo te zien alleen vind ik het zonde van de ruitenwisser.
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje erik, leuk dat je nog ff langs kwam Quote:
Dankje Die ruitenwisser blijft voor nu nog ff zo maar de kans is groot dat ik me er over een tijd aan ga storen en dat het er weer gewoon 2 worden , heb wel vaker van die ingevingen
|
||||
|
||||
Helaas weer een downdate,
Gister avond is er iemand van voor naar achter over m`n auto heen gelopen, stonden schoenafdrukken op de voorbumper -> Motorkap - > Dak en spoiler, ook de nodige deuken erin nu :GRR: Ben om te verekken en heb het er eerlijk gezegd helemaal mee gehad, blijkbaar is het me gewoon niet gegund om een nette auto te hebben, weet dus ook niet wat ik ermee ga doen... Net de verzekering gebeld, dalijk eerst ff aangifte gaan doen en dan maar weer langs schade herstel kijke wat hun ervan zeggen :GRR:
|
||||
|
||||
Zuur, heel zuur. Vooral ook omdat je die delen heel lastig of niet meer perfect strak krijgt.
|
|
||||
|
||||
Wat een stelletje debielen bestaan er toch op deze wereld. Ik ken er ook alles van. Ik heb de auto ook bekrast aan een kant.
|
|
||||
|
||||
Baal er flink van, als ik het via de verzekering doe ga ik over een periode van 4 jaar weer 1300 euro meer betalen, daar heb ik echt geen zin in.
Als ik het zelf betaal ben ik zo`n 1000 euro kwijt en dat is het me niet waard. Voor nu laat ik het maar voor wat het is en denk over een tijdje een andere golf 2 halen.
|
|||
|
|||
Wat een apen... Waarom kunnen mensen niet van andermans spullen afblijven....
Wel een dikke golf zeg, vraagje: hoeveel spacer heb je achter ertussen en wat voor bandenmaat ligt er omheen? EDIT: spacer is 2 cm lees ik, eroverheen gelezen
|
||||
|
||||
Idd 2cm, velg is 7,5J et35 met 215/40R16
|
||||
|
||||
Hier maar weer eens bijwerken
Eurosunday Naaf, remklauwen, remtrommels en spacers mat zwart gespoten Cambershims van 2 graden ertussen gezet Na 1 dag weer ertussenuit gehaald, miss nog eens plaatjes van 1,5 of 1 graad laten maken. Zijwindschermen erop gezet VAG Hautes Fagnes Kleinigheidjes hou je toch
|
|||
|
|||
Nette wagen hoor.
En ook echt debiel van die mensen die er overheen gelopen hebben. Je zou ze toch........... En die bumper eraf...... Ja het kan gebeuren als je laag ligt met de auto he. Maar hij staat er netjes bij zo op de fotos dus je rijd zeker niet voorschut. |
|
||||
|
||||
Dankje
|
||||
|
||||
Tof Golfje, jammer van de schade......idioten zijn het.
Nooit over nagedacht om hem aan de voorzijde wat breder te zetten? Maakt hem imho een stuk dikker
|
||||
|
||||
Dankje Renè, miss voor ook eens spacers ertussen zetten, al vind ik dit ook wel gaaf uitzien als ze wat verder in de kasten liggen voor.
|
||||
|
||||
Ieder z`n smaak....als jij dit mooier vind, dan zou ik het lekker zo laten. Doet mij een beetje denken aan een kever/bus met versmalde vooras..ook daar moet je van houden
|
||||
|
||||
Heckblende gekocht
|
|||
|
|||
Quote:
Club 88 zeker haha maar welkom hier en we komen elkaar vast wel eens tegen |
|
||||
|
||||
Weer wat update`s
Deurklinken waren niet meer netjes dus deze zwart gedipt Strip boven het kenteken was ook verweerd dus ook deze gedipt Van de week even naar de sloop een ruitenwissermotor halen voor achter dan komt de wisser er weer op Heb van Erik een Golf 6 interieur gekocht Kopsteunen zitten op de foto nog verkeerd maar is inmiddels veranderd, zwarte kapjes zitten nu ook op de bevestigingspunten Nu nog stoffen deurpanelen halen en die laten matchen met de stoelen en de stoelverwarming nog aansluiten En nog een plaatje van Volkstyle Base in Weeze