|
View Poll Results: welke kleur voor het hart van mn 2 delig bbsjes 6.5j? | |||
zwart | 9 | 21.43% | |
wit | 4 | 9.52% | |
goud | 19 | 45.24% | |
zilver | 10 | 23.81% | |
Voters: 42. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
jawel hoor, kijk maar |
|
||||
|
||||
lekker gefoto soept hoor net echt
|
|
||||
|
||||
toch vind ik ze gepolijst mooier maar ja das mijn mening.
|
|
||||
|
||||
Man lijkt goed, en die auto...damn, die is ook echt superstrak hoor! PFUUH!
|
||||
|
||||
Quote:
nou ja strak wrom denk je dat er een complete bra op komt? vanwege het vele steenslag op de voorkant. maar ook omdat het stoer staat dadelijk bbsjes eronder een bra erop alla german style |
|
||||
|
||||
ff een ander hart opgehaalt bij alvin(pirreli) nou ja hart compleet wiel kijk zelf maar ff
van de week moet ie weer helemaal gepolijst zijn. morgen gaat ie al uitelkaar en word ie al geschuurd met 80 grof. en als die klaar is kunnen ze in elkaar en en de banden erop bij alle 4. |
|
||||
|
||||
Vet Man
HEEEEE BAS...... Ziet er goed man. Kom je als alles er onder zit nog ff een keer langs kan ik ook zien hoe het is geworden als alles af is.... maar ziet er nu al goed uit. Ga zo door man... toppie.gr Joossie
|
|
||||
|
||||
morgen gaan de velgen naar sixpack peter om in elkaar gezet te worden. en ook maar ff gelijk een strakke cleane achterklep ophalen voor mn polo
bij deze ga ik dan ff kijken groetjes bas |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet vergeten die vleugel eraf te slopen!! |
|
||||
|
||||
ik zal ze van de week inelkaar schroeven , en eff 1 hart polijsten , komt goed .
hahahahahaha bas had een 45 jarige kalende man verwacht hahahahaha |
|
||||
|
||||
Quote:
lol lol lol ga eens wat doen man lol |
|
||||
|
||||
Quote:
klep gaat al nie door te groot risico laat er wel 1 zelf doen |
|
||||
|
||||
morgen namiddag zijn ze klaar.
hart is gepolijst en alles is schoongemaakt . |
|
||||
|
||||
schoon ook nog beter!!!!
|
|
||||
|
||||
ik ben benieuwd bas ze beginnen op die van mij te lijken,straks heb je kopie van mijn polo,alleen bij mijn bbsen zit de kleur van de auto tussen de spaken en dat heb jij niet toch??
johan8vplus |
|
||||
|
||||
nee zit orgineel bbs kleur zilver tussen de velgen
en ik heb geen leer er in en geen maat banden 165/45/15 erop |
|
||||
|
||||
op de pon meeting kunnen jullie ze allemaal bewonderen
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwd....... wat had je smering dan dat het nu weer schoon is. of had je ze nog niet gewassen.....
|
|
||||
|
||||
de binnen spaken waren nog smerig van de remstof en de pasta resten maar sixpack peter heeft hem ff na gepolijst was het werk niet morgen avond ga ik ze weer ophalen
en volgende week zaterdag gaan ze al op de auto nou maar hopen dat er niks aan loopt in de kassen. groetjes bas |
|
||||
|
||||
euhm ..... schoon , wil zeggen meeste pasta eraf :o
|