|
|||
|
|||
eeuhm.... mensen!!
Golf 6......Belgie..... goedkoper... geen BPM (en dat soort dingen!) Lijkt mij geen Leaserijder.
|
||||
|
||||
Denk niet dat schippersss dat bedoelde
Maar eerder dat hij een antiegelijk grote mond heeft voor een stock golf 5 rijdert die iedereen kan kopen..
|
||||
|
||||
Boys, heb nog wel de originele bumpers met originele chrome bies in de schuur liggen.
Iemand hier interesse in, zijn in nieuwstaat!
|
|||
|
|||
vw hartje... AMEN!!
de rest... tja.. |
|
||||
|
||||
Kzou ze maar bewaren
|
|
||||
|
||||
Dat sowieso, maar als ik er iemand blij mee kan maken die mij blij kan maken met wat geld. Dat is de deal snel gemaakt !
|
||||
|
||||
Eerste foto van de golf op aankoop dag:
|
||||
|
||||
Zo had hij moeten blijven op n setje mooie BBS jes na.
|
|
||||
|
||||
Ik wist het, die klote bbs'jes. die heeft IEDEREEN. IEDEREEN rijdt zo rond, nee, ik wil speciaal haha !
|
||||
|
||||
Ik heb t geld niet om BBS te kopen voor me Mk.II hoor. Dat geld heb ik ergens anders voor gebruikt.
|
|
||||
|
||||
Zijn redelijk aan de prijs, maar vind ze ook niet mooi, ieder zn smaak :P.
|
||||
|
||||
Eerst en vooral welkom hier.
Denk dat het al ff geleden is dat er op zo een korte tijd iemand zoveel reactie's (100+) en views (2000+) kreeg op zijn voorstel topic Het is niet mijn ding maar dat hoeft ook niet, als jij er maar blij mee bent. Ik snap ook niet goed waarom iedereen zoveel commentaar ligt te geven. Het is nog steeds jou wagen en je doet ermee wat je wil. Veel plezier hier op het forum. Grtz Jel
|
||||
|
||||
Hartelijk bedankt kerel!
Graag meer mensen zoals jou! En ik heb bijna elke dag updates, dus mijn topic zal zichtbaar blijven haha, de golf is nooit af! Greetz!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is idd wat ik bedoel, wat een reactie (en dan bedoel ik zowel het aantal als de toon ervan) het lijkt me niet zo moeilijk om ten alle tijden het bekende 7-letterig woord in de gaten te houden: RESPECT Welkom hier, doe je ding en laten we het gezellig houden zo samen! |
|
||||
|
||||
Jap style is niet mijn ding.
maar..... als ik sommige "kunst" stukken zie als in b.v.b. the Fast and The Furious. dan heb ik er wel waardering en respekt voor de bouwers van die tupperware bakjes. mijn punt is, als zo`n tupperware bakje helemaal af is, dan vind ik ze wel te happen. net als de b.v.b. de rieger GTO ombouw. maar in de staat als die van jou nu is. nee .... dan heb je nog een lange weg te gaan en wens ik je ook veel sucses. en euh..... ik zou wel de originele bumpers bewaren. is bij eventuele verkoop van de auto een stukje meerwaarde. (terug te brengen naar originele staat) begrijp me niet verkeerd, ik bedoel het niet negatief. en ben dan ook benieuwd naar het eindresultaat. al enig idee wat voor een kleur(en) het word? Two-Tone of flip flop of gewoon effen? ooh, ik zou de doorkijk gaten in de bumper ook even "dicht" maken. staat in mijn ogen lelijk als je zo door de bumper kijkt op straat.
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad Van harte welkom op dit forum (van een Golf 2 eigenaar met 'bbsjes')
|
|||
|
|||
Zoveel gedachtes, uitspraken, bash-neigingen en pure verbazing alom komen in mij op gedurende het lezen van je thread. Edoch lukt het mij amper er een aantal van op schrift te krijgen.
Laat ik alles omsluitend zijn: 'het is niet mijn smaak, maar doe wat je moet doen, dat doe ik ook.' Helaas kon ik het niet laten om je thread door te linken naar een maatje van mij, die bij de civicclub (dirty word hier) zit. Ik ben erg benieuwd hoe zij het oppakken.* *= puur in de naam van wetenschap. Beetje onderzoek kan nooit kwaad.
|
||||
|
||||
Laten we t gezellig houden hier en elkaar respecteren!
Welkom en suc6 hier op t forum
|
|||
|
|||
idd maar heb je ook een foto van de achterkant??
@vantfur..link? |
|
|||
|
|||
[QUOTE= @vantfur..link?[/QUOTE]
nog niet gereed, heb hem net benaderd. @thedutchbeast eerlijk is eerlijk, hoe je het doet doe je het, but you draw my attention.