|
||||
|
||||
Nou de nieuwe wieltjes liggen veilig en droog in de schuur , hopelijk morgen de adapters binnen en dan zo snel mogelijk even een paar banden bestellen en er onder knuppen.
Randen zijn erg netjes zit geen krasje aan, alleen het lakwerk is wat minder maarja prijs was goed dus ze gaan aankomende winter gewoon uit elkaar en dan randen polijsten en de harten opnieuw spuiten.
|
|
||||
|
||||
Vanmiddag de adapters binnen gekregen van Dasher hier op het forum, zag er top uit en nu alleen nog even bandjes regelen en er onder
|
|
||||
|
||||
Hoogeveen was super vandaag, met 10 auto's die kant op gegaan en het grootste gedeelte van de stoet in één keer op de foto voor de ingang !!
|
|
||||
|
||||
Voorproefje van de wielen die ik heb opgehaald, heb ze op het moment uit elkaar liggen en de harten ben ik aan het schuren en de randen van de velg aan het polijsten.
Ben er nog niet helemaal over uit wat voor kleur er op de harten gaat komen maar dat gaat wel goed komen. Alleen nog ff naafkappen bestellen en de banden zijn onderweg, Falken's 195/40/16 BBS RS 771 komen orgineel onder de golf 3 GTI 20 Jahre edition vandaan
|
|
||||
|
||||
Zonet polijst spullen gehaald in hattem en vanavond of morgen avond maar is ff proberen
|
|
||||
|
||||
Succes met poetsen.
|
||||
|
||||
Komt goed ben gister avond nog ff aan de gang geweest en hoop vanavond de eerste af te krijgen.
Zal wel ff een foto plaatsen als ik er een af heb
|
|
||||
|
||||
Iemand trouwens enig idee of de veren van FK ook in de schotels en dempers passen van mijn set? (TA Technix), was toch nog wel van plan om -75 mm veren aan te schaffen en die er onder te zetten
Zo moet hij er dan ongeveer bij komen te staan met de nieuwe velgen.
|
|
||||
|
||||
Nou gisteren avond toch nog ff aan de gang geweest. De eerste twee velgen zijn geschuurd en heb 1 hart als test al in de primer staan.
Voor de rest gelijk de 15" winterwielen maar in de primer gezet en geschuurd dus die zijn spuitklaar Sorry voor de crappy foto's maar had alleen een telefoon bij me
|
|
||||
|
||||
Vanavond de rest in de primer gezet en nu lekker laten drogen, hopelijk kan ik ze deze week nog schuren dan kan het spul zo snel mogelijk gespoten worden
|
|
||||
|
||||
Vanmiddag de trekhaak er onder vandaan gehaald, zat al langer met het idee en vind het zo een stuk strakker staan
Last edited by Ronal_Driver : 25-06-2012 at 20:10. |
|
||||
|
||||
Banden liggen in de schuur en de velgen worden zaterdag gespoten, ook krijg ik van de week nog een spiegel, raamdraai mechanisme en een achterlicht binnen. Nu wachten tot alle spullen er zijn en dan alles monteren
|
|
||||
|
||||
word al een vette wagen zo !
|
||||
|
||||
Dankuu, van plan om woensdag de banden op de wielen te leggen en dan gelijk gaan monteren
Deze komen er op
|
|
||||
|
||||
Zoooo de naafdoppen zijn besteld en ik hoop ze vrijdag in huis te hebben, dit zijn ze geworden.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Toch moet ie nog iets verder zakken, iemand enig idee waar ik 2 lossen veren kan kopen van TA technix. Zit nu -60 onder en wil er denk ik toch -75 onder hebben
|
|
||||
|
||||
had de velgen al gespot onder de auto ! ziet er goed uit man !
|
||||
|
||||
Dankje!, naafdoppen zitten er nu ook in. Nog ff een plaatje maken van het geheel en dan zal ik die even posten
|
|
||||
|
||||
Zooo even afstoffen hier,
Vorige week nieuwe koppeling gemonteerd en hij doet het weer fijn. Woensdag avond gaan we beginnen met strippen van de auto en hopen hem dan zsm strak te krijgen zodat hij gespoten kan worden.
|