|
||||
|
||||
Ik heb een kant en klare schroefset voor een audi 80 typ 81/82/85 (dus ook voor passat) gezien, kost maar 1530 euro...
|
||||
|
||||
Knap gevonden, kom je niet gauw tegen. Haha, maar wel grappig, lijkt sprekend op wat ik gemaakt heb, alleen was ik niet zo duur uit...
|
||||
|
||||
Onverwachts toch nog tegen andere velgen aangelopen. Zijn Fuchs replica's, dat is het enige lichtmetaal wat ik er eventueel onder zou willen hebben, naast original Stahl. Staat perfect, m.i.
Dus nu is ie zo: In vergelijking met het originele staal met hoge banden, is het geheel ook nog even een centimetertje of 4 verder gezakt... Mmm, kan ie hebben,hehe!
|
||||
|
||||
Heel sjiek!
|
||||
|
||||
bruut!
|
||||
|
||||
Vind zo'n 32B steeds mooier worden!! Deze ziet er goed uit met de nieuwe velgen!!
|
|
||||
|
||||
Ik wil ook weer een 32B!!! staat wel mooi, maar de fuchs vind ik minder geslaagd.
hoe rijdt dit eigenlijk met platte banden in tegenstelling tot de dikke balonbanden?
|
||||
|
||||
Ha, grappig dat je de Fuchs minder geslaagd vind. Mag, meningen zijn vrij natuurlijk, maar ik vind het helemaal super staan. Geen idee hoe het rijdt.. 1 band is zwaar versleten en ik mis in elk wiel een bout. Ik ben nog aan het wachten op 2 nieuwe banden en 20 nieuwe wielbouten.
|
|||
|
|||
[QUOTE=levis]Ik wil ook weer een 32B!!!
heb er vorige week net een gesloopt |
|
||||
|
||||
Ik wil ook geen sloper, maar een plaatje van een auto
|
||||
|
||||
Deze schroefset is momenteel te koop! Ik ga de auto namelijk verkopen op origineel onderstel.. :P
|
||||
|
||||
zijn de voorste en achterste veerpoten van een Passat 32B ook gelijk aan een audi B3?
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 08-05-2017 at 08:53. |
|
|||
|
|||
Er zijn weinig mensen die denken van wel. Ik 'dacht' het iig niet.
|