|
||||
|
||||
Quote:
Sorry hoor, maar op de Computer waar je vinkje gezet hebt Voor welke klasse je ingeschreven hebt stond heel duidelijk dat Jetta 1 bij Golf 1 in de groep zat.. En op het papiertje bij de kassa van de S&S stond dat ook heel duidelijk op! |
|
|||
|
|||
Quote:
tsja......waar je je al druk om kan maken op zo'n dag.... Ik had allang mijn inschrijfgeld terug gevraagd,en haalde daar een bak koffie en/of tosti voor en ging lekker verder genieten van al dat mooi's wat er stond.. Mooie foto's allemaal trouwens,ook daar was het ideaal weer voor zo te zien Last edited by HannoverEdition : 08-08-2011 at 07:27. |
|
|||
|
|||
Quote:
Had het ook maar van horen, het wordt zoals aangegeven inderdaad vaak overdreven. Maar het is wel een beetje te verwachten dat zo iets gebeurd als je de een doorlaat en de ander niet . De een vind dat hij heel wat heeft terwijl anderen het niks vinden, kwestie van smaak Maar het was gewoon heel gezellig en voor herhaling vatbaar. |
|
||||
|
||||
Quote:
Verder heb ik me goed zat vermaakt, staat natuurlijk een hoop dik spul tussen van al die buitenlanders. Da's wel leuk omdat je die normaal niet snel tegenkomt, alleen in W'see heb je kans.. Mijn foto's gelijk maar even bewerkt en alles: Album: http://www.flickr.com/photos/392566...57627255282273/ Ik zag trouwens dat Bobby en Jacksters er ook waren van de Rainbowcrew
|
|||
|
|||
Quote:
mee eens! smaken verschillen nou eenmaal Quote:
x2 |
|
|||
|
|||
)En wat was de prijs van `best of wheels` aan dat ventje gegund, fantastisch hoe dat ventje het podium op kwam rijden en reageerde!(
Thanks, hij had een super dag en dan ook nog een prijs, hij heeft bij veel mensen een lach op het gezicht gezet de hele dag, en als hij voor iedere foto een euro had gehad, had mij dat een jaar zakgeld gescheeld Iemand foto's van hem op het podium? Groet, John.
|
|||
|
|||
Leip
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi!!!! Heb je er meer?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
En wat betekend dit dan ? Deze opmerking over de klasses is al 2 keer eerder gemaakt , en in alle voorgaande jaren van zowel mivw als Fanatics ,over de show&shine klasses! Niet om jouw op de rug te zitten Twan ,maar jullie weten ervan ,en nog steeds worden deze klasses ineens anders ingedeeld dan de jaren ervoor. Nu krijg ik weer het gevoel dat de verschillende klasses de jetta's e.d toch weer worden buitengesloten , terwijl dit bij deze grootte van meeting toch zeker een aparte klasses voor kunnen zijn (en ook altijd wel waren !)
|
||||
|
||||
Helaasch.. kan moeilijk van elke auto die ik mooi vind een halve shoot doen
Een keer een los shootje kan altijd geregeld worden natuurlijk .. zelfs voor gratis
|
||||
|
||||
Heb me weer erg goed vermaakt, wat een geweldig treffen! Grote dank aan de heren en dames van de organisatie!
|
||||
|
||||
@misha: je eerdere foto's van enkele jaren terug vond ik mooier als tegenwoordig... je begint aldoor meer er filters over tegooien en kleur te ontrekken.
persoonlijk vind ik dat zonde want je foto's opzich zijn wel mooi |
|
||||
|
||||
Ik heb ook een mega dag gehad, man wat LOF en RESPECT voor de organisatie, GEWELDIG!!
Het weer was goed, zelf de zonnebril staat in me snuit gebrand haha.. Ik heb me goed geamuseerd en de ogen goed de kost gegeven met al het lekkers wat er stond en rond liep haha.. Op de heen en terug weg van enkele wagen foto's geschoten, ik zal die allen hier plaatsen, ook om en om de 300 foto's geschoten waarvan ik enkele zal plaatsen. Ik vond het super, de tosti's waren ook geweldig. Dikste meeting van het jaar! Ook natuurlijk weer een aantal bekenden tegen gekomen, wat natuurlijk altijd leuk is. MIVW bedankt voor de fijne dag. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
idd ik vind ze gewoon spuuglelijk zo en dat is gewoon jammer..... Wat is er gebeurt bij blanz society dan? of lees ik daar overheen? |
|
||||
|
||||
Wat ik me ook nog afvroeg want ben het met het kopen van MIVW shirt vergeten
waren er nog polsbandjes eigenlijk die heb ik wel gemist dit jaar
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik meen dat er een clublid jongstleden van was overleden R.I.P |
|
|||
|
|||
Quote:
Omgekomen bij een motor ongeval Woensdag is Hij begraven en toch waren de blanz mensen aanwezig Heel erg veel respect ... |
|
|||
|
|||
Heb het niet geweten, maar de mensen van Blanz hebben er een fatsoenlijk feestje van gemaakt! Diep respect!
En over die "knallende ruzies"; wat ik gezien heb is het bij een paar kwade woorden gebleven, maar inplaats van netjes op proberen te lossen vloog 1 van de MIVW-organisatoren er ook op in als een hork. Paar kleine minpuntjes dus, waaronder dat showterrein en het likken wat daarbij blijkt te horen. Prachtig weekend gehad, maar ik had zelf meer met de zaterdagavond dan met de zondag.
|
||||
|
||||
Zeker geslaagde meeting... na 12 uur lekker weer..
om een uur of 3 naar huis gegaan om de rallye weer in de stalling te zetten.. DEZE wacht op het nieuwe baasje...die hem zsm komt halen Comlimenten voor cor en de complete crew!! Omdat er een BMW E30 M3 stond.. hoop ik volgend jaar binnen te komen met de mijne...
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 08-08-2011 at 07:01. |