|
||||
|
||||
Quote:
Hij mag niet klagen met een golf 4!! @kevinTDI: Ruilen? Gr bien
|
||||
|
||||
Zo even weer eens een update'tje......
Ondertussen alweer nieuwe wielen (:p) Toch maar even de audi a3'tjes van bob erop gezet omdat bob ook alweer andere had... Tevens een "nieuwe" voorbumper gemonteerd, deze heeft niet zo'n mooie deuk... Ben een andere grill tegen het lijf gelopen en ik heb thuis een "nieuwe" voorruit staan. De aandrijfashoes wordt vanavond vervangen zodat hij ook niet meer zijn olie zelf kan verversen... Originele dempers met veren zijn me aangeboden voor de leen voor de apk dus die komen er ook tijdelijk even onder, daarna gaat ie met zijn buik vol tegen de grond, wij kennen geen genade! (hopelijk gaan mijn nieren dit overleven.... :o ) Foto's van de verlaagde golf volgen!!!! |
|
||||
|
||||
goed bezig laiverd! mooie foto trouwens...
heb er zondag ff een rondje om heen gelopen.... tof ding
|
||||
|
||||
Mooi bakkie! Volgende keer deze mee naar Breda? Vin em op die Pirelli's mooier btw, laat die A3's maar mooi onder de jetta!
|
|
||||
|
||||
Meningen verschillen over de wielen inderdaad, je moet deze wel even gepolijst zien, dat worden ze hopelijk nog!! De pirelli's worden nu gepolijst.... :p
Met deze naar Breda?? Ben zaterdag nog langs Breda gekomen toen ik naar Belgie ging! |
|
||||
|
||||
ding krijgt ook wat kilometers om zijn oren he :p
|
|
||||
|
||||
Quote:
Was ook eigenlijk de boodschappen wagen...... Dus de onderdelen boot.... Ik heb hem vandaag precies een maand en heb er al bijna 2000 km mee gereden... Denk dat ik de 24.000 per jaar wel haal met deze auto... |
|
||||
|
||||
LOL, die was van jou....
ik loop echt hopeloos achter, dat blijkt... Heb er nog bij gestaan, maar geen idee dat het die van jou zou zij....
|
|
||||
|
||||
T'is maar een pekelvreter, die vallen ook niet zo op... De golf voor mij slurpte ook alle aandacht weg, en logisch! :p
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja da was ook wel een leuk dingetje ja :p !! Maar goed wit is een vettere kleur ! :biggrin:
|
|
||||
|
||||
"vet" is ie wel ja! :p Had de spiegels met siliconenspray in gespoten, na een regenbui zat mijn hele auto gelijk onder, bwhahahaaha!
|
|
||||
|
||||
Quote:
haha lol :biggrin: waarom spray je die dan ook onder..hehe je weet Nederland is een klote-regen-land
|
|
||||
|
||||
Je golfje is goed gerimd zo bien . En zo plat als je kan he
|
||||
|
||||
@linnie, ze hoorde zwart te zijn maar waren helemaal wit geworden, met siliconenspray (had ff niks anders bij de hand) werden ze weer mooi zwart glimmend!
@marco; platter dan plat! :p |
|
||||
|
||||
Quote:
haha oke dan, volgende keer dan maar een WATERVASTEstift pakken he....
Last edited by LinnieTDI : 19-04-2005 at 14:54. |
|
||||
|
||||
Quote:
lijnzaadolie, wat je ook bij je paardje door`t voer gooit..werkt geweldig!
|
||||
|
||||
Ik heb het nu gevonden! ZADELVET!!! Om het zadel van het paard in te vetten, watervast, glimt mooi, makkelijk erop te smeren, gewoon goed!!!
Oh ja, de golf is inmiddels fiks gezakt, achter moet ie nog ietsjes omlaag maar dat fixen we nog wel ff voor zondag! :p De aandrijfashoes is vervangen en de draagarmrubber ook, die was ook verrot. Dankzij pirelli heb ik een nieuwe voorruit staan die we er binnenkort ff ingaan heisen en de remschijven en blokken zijn onderweg, kan die naar de apk! |
|
||||
|
||||
Gewoon zwarte schoenpoets is goeiekoper...
Trouwens nog leuke opsmuk delen nodig voor je Golfje? Ik heb nog steeds een hoop zooi liggen in Scherpenzeel in m'n 'magazijn'.
|
||||
|
||||
Quote:
Wat heb ik nodig?? -4 goede deuren -mooie chrome bies voor voorruit (voor een vriend) -schroefset en meer eigenlijk niet. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wordt vaak heel dof.... Dat vet blijft mooi glimmen, ook na een regenbui.. En ik heb een emmervol van vroeger over dus het kost me niks. |