|
|||
|
|||
Net doorgelezen, heel goed bezig man, nauwkeurige bouw!
|
||||
|
||||
Echt een gave bouw idd..heb net een Mk1 gekocht in dezelfde kleur
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt ! Heb je er een topic van, of foto ? Ik ben wel nieuwsgierig.
|
|||
|
|||
Mooi project zeg, je pakt t goed aan! Ben benieuwd waar je die PU bussen voor de steunen en stuurhuis hebt gehaald? Deze zou ik ook graag in mijn jetta 1 (g40 project) willen hebben.
|
||||
|
||||
Quote:
http://biesheuvel.nl/store/powerflex/31/191 PFF85-230 of PFF85-229
|
||||
|
||||
Quote:
Daar vind je idd die van het stuurhuis op. Ik heb ze uit duitsland, net iets goedkoper maar wel geen powerflex. Daar kan je ook die inzetstukken voor in de motorrubbers krijgen. Op Ebay staan ze ook normaal.
|
||||
|
||||
De aanpassingen aan de G60 motorboom zijn gebeurd; de relais voor benzinepomp en Digifant ecu zijn aangesloten. Nu moet ik deze boom nog verbinden met de originele Golf 1 kabelboom; dus de 12v continu, 12v na contact en de massa met elkaar verbinden. Hiermee ga ik verder als het terug wat werkbaar is in mijn werkhuis.. De waterleiding was kapotgevroren en heb er nu dus ook geen verwarming. Hopelijk loopt alles van de eerste keer, al zou het een wonder zijn
De oude Golf 1 kabelboom heb ik eens goed nagekeken. Er zaten enkele losse draden en wat knip en plakwerk tussen.. Alles netjes gesoldeerd en opnieuw ingepakt..
- Golf Mk1 G60 project Last edited by Shon : 30-10-2014 at 16:39. |
|
||||
|
||||
Gisteren de motor klaar gemaakt om in de Golf te leggen; Koppeling, vliegwiel, versnellingsbak en uitlaatcollector gemonteerd.
Perfect Fit
- Golf Mk1 G60 project Last edited by Shon : 30-10-2014 at 16:51. |
|
||||
|
||||
super!!!
die van mij hangt er ook in van gister |
|
||||
|
||||
Nu heb ik niet echt alles doorgelezen maar meer plaatjes gekeken nu heb jij je golfje laten spuiten zonder voorfront maar als jij je front er weer wil oplassen hoe ga je dat doen dan? aangezien hij al helemaal gespoten is? Verder goed bezig hooorr
Groetjes Mo |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is niet mijn zorg. De corrossier heeft het zelf voorgesteld om het zo te doen. Dan had ik meer ruimte om alles in te bouwen en aan te sluiten Hij zal wel zorgen dat de front er proper in komt hoop ik. Maar ik stel er me zelf ook wel wat vragen bij.. Maar alles komt uiteindelijk altijd wel goed
|
||||
|
||||
Quote:
We gaan gelijk op! En draaid hij al ? Ik moet enkel nog bezinetoevoer aansluiten. Spannend !
|
||||
|
||||
je ligt voor hoor
hahaha moet ladersteun en dynamo enzo nog monteren,radiator en intercooler |
|
||||
|
||||
ook een super build! ziet er keurig uit allemaal
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
super netjes! ga zo door
|
|
||||
|
||||
Quote:
is die behalve afgedraaid ook gebalanceerd? anders begint je 1e cil vanzelf als eerste te klagen ziet er verder top uit
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb het laten afdraaien. Het woord balanceren is nooit terspraken gekomen. Maar er is rondom dezelfde hoeveelheid matriaal weggenomen, dus het zou eigelijk nog in balans moeten zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
als je daar maar zeker van bent... dacht ik bij die van mij ook; afgedraaid... zat 30gram onbalans in vertelde emming me na het (alsnog) balanceren.
|
||||
|
||||
Gaaf hoor veel werk al verzet zo te zien.
Veel succes nog met de verdere opbouw en we houden deze in de gaten
|
|||
|
|||
Quote:
Er is niet heel veel afgedraaid, maar ook wel zo bevorderdend voor een G60. Vliegwiel moet zeker wel gebalanceerd worden na het afdraaien, als je het van te voren toevallig opgemerkt had had je kunnen zien dat er bij de starterkrans gebalanceerd is af fabriek, dit is er nu afgedraaid. Dus zit er nu onbalans in, evenals net maar waar die op afgedraait is maar vaak zit er ook al speling op de klauwplaat van de draaibank als die niet al te nieuw is. Altijd laten balanceren wel zo fijn voor de lagers.