|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt, heeft geen haast, maar zou het toch graag willen weten. De mijne staat vrij smal op zijn wielen en rond-om gelijk ivm de 4x4. Ik heb ook graag de look van de RS, zoals jij hem op de wielen heb staan. Ik begin steeds meer te twijvelen tussen de cup1 en de BBS rennsport, maar heb nog de hele winter de tijd. Heb er al heel veel plezier van idd. Het rijden in zo'n auto is uniek en is nergens anders mee te vergelijken. |
|
||||
|
||||
we hebben dezelfde opties,enkel heb ik geen cruisecontrole maar dan wel weer een schuifdak
Een 964 met die kilometers vind je echt niet meer elke dag,dat je daarvoor een serieuze duit betaald is niet meer als logisch. Ik zou de mijne alvast niet meer willen missen. Voor een wagen van om en bij de 20j vind ik dat deze al mooie opties heeft zoals boordcomputer een tip--->haal je een cuprohr ter vervanging van de middenste demper,kost niet veel en is ECHT de moeite inzake sound :-) |
|
|||
|
|||
Een woord geweldig die porsche ik zal hem morgenavond ff lekker bewonderen en hij is je echt gegund je werkt er per slot van rekening hard genoeg voor
Als ik een prijsje in de loterij win weet ik het ook wel jawel ook een 964 voor mij de meest pure of de singer porsche |
|
|||
|
|||
Voorkant zal denk ik 7J zijn dan, volgens mij heb je die Cup1 wielen origineel niet in halve maten dus alleen 7-8-9J.
|
||||
|
||||
Quote:
Jawel hoor, ik heb hier orginele CupI velgen liggen in 7,5J et65, zaten -als ik het goed heb- onder een 964 Turbo. http://www.wheelenhancement.com/ind...eelDetail&id=31
|
|||
|
|||
Ok dan heb ik het fout, is het wel een OEM Speedline wiel?
|
||||
|
||||
Yep, Porsche logo staat binnenin, velgbreedte en et waarde staan links en rechts naast het ventiel.
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, en met heeeel veel geluk staat ergens tussen de spaken aan de voorzijde de text MAGNESIUM Deze cup1 velgen zijn er ook in magnesium en zaten onder de 964 RS en de cup1 versie waar ze mee op het circuit reden. Ze zijn alleen niet normaal zo duur. Ik vond ze voor 1600 Euro per stuk en dat gaat mij echt wel wat te ver Het zat mij nog niet mee met mijn 964, want op de terugweg na dat ik hem had opgehaald hoorde ik een soort van rammel en heb hem meteen thuis stil gezet. Maandag morgen even gebeld naar Porsche Centrum Leusden en ik kon meteen even langs komen. Op de weg er naar toe werd het mij al snel duidelijk dat dit geen loszittende hitteschild was. De 2massa-vliegwiel bleek stuk te zijn, wat geen goedkoop grapje is. Bak is er nu vanaf en morgen word ie weer dicht gebouwd. De totale kosten zat al boven de 3500 Euro waarvan alleen het vliegwiel al 1200 kost. Alle arbeid en het vliegwiel vernieuwen zij als garantie en ik betaal de nieuwe koppeling en treklager. Erg blij dat ik hem toch bij de dealer heb gekocht Morgen bouwe ze hem weer dicht, en het is voor mij een fijn idee dat nu ook de koppeling al vervangen is, want zit er toch aan te komen aangezien deze auto nu 82.000km gelopen heeft. |
|
||||
|
||||
Quote:
weet een setje voor 3600 euro 7,5x17 ET55 + 9x17 ET55 met banden
|
||||
|
||||
Quote:
Niets is persoonlijker dan een auto Alhoewel de 964 wel een stuk moderner is dan een 911 G-Type vond ik zelf het toch nog wel wat oud aan doen. Dat komt mede door wat er te koop staat met een tonnetje of twee op de klok. Ik geloof wel dat de jouwe een perfecte mix geeft van een klassieke 911 met de frisheid van een nieuwe. "Kost wat hest wat" Een GT3 of Cayman S had ik wel verkozen boven een hele mooie 964 maar goed, ik rij dan ook in een gele Z3 M-Coupe Dus dat zegt niets En dat doet niets af aan dit exemplaar Kobalt blauw is een fantastische kleur vind ik. Jaren terug ben ik net een kobalt blauwe 944 S2 mis gelopen. In het echt absoluut een kleur om verliefd op te worden. Geniet er van en gebruik em waar ie voor gemaakt is!
|
||||
|
||||
erg mooie aankoop! gelukkig zijn de problemen ook allemaal al weer netjes verholpen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Alles is weer in orde (nieuw) bij de 964 gelukkig. Heb nog even een paar foto's geschoten voor dat ik hem weer onder de hoes heb weg gezet voor de winter.
Ik had al eerder vermeld dat ze langs zouden komen voor een fotoreportage van mijn Blauwe Golf. Morgen is het zo ver, maar ben nog niet helemaal klaar voor morgen dus zo weer verder Bij deze al vast een paar foto's van mijn Golf met de BBS rennsport. Ik zag te laat dat ik de instellingen van mijn camera nog verkeerd had staan, zijn helaas niet zo mooi, maar om alvast een idee te geven: Last edited by DutchBuild : 16-09-2011 at 18:32. |
|
||||
|
||||
Hele gave wielen..staan erg goed onder je Golf. Vind alleen de banden wat té getrokken.
Dikke kever ook!
|
||||
|
||||
Staat netjes maar vond die Compomotive's toch ook wel heel erg mooi eronder!
Je hebt toch mooi speelgoed staan zeg...
|
||||
|
||||
Quote:
Goedenavond Bandjes lijken hier getrokken, maar zijn het nagenoeg niet. Hij zit 5mm per kant getrokken en de velgbescherming zit nog voorbij de velgrand. De foto's komen helemaal niet zo goed uit als in het echt, ik ga er vanuit dat Oliver er beter mee uit de voeten kan morgen. |
|
||||
|
||||
zeker een hele nette update op de 2
enigste puntje van kritiek die ik kan noemen is de heldere verlichting voorin
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze koplampen gaan er ook uit deze winter, ben er al lang op uitgekeken. Ik ga de motor er weer uithalen en misschien vervangen voor een TFSI-motor. Ook word de motorruimte opnieuw gespoten en komt er een originele motorkap op. Daarna wil ik de 3 metertjes van de a-style halen zodat de auto wat rustiger en strakker oogt. |
|
||||
|
||||
Prachtige BBS-en
Op deze foto's komt de Kobalt blauwe kleur al beter uit. Prachtig!
|
|||
|
|||
Quote:
Terug met die velgen... ... en werk is een beetje door aan dat Bergcup geval. |
|
||||
|
||||
Vanavond komt Oliver nog een keer terug om wat foto's van de onderkant van mijn blauwe Golf te maken. Omdat ikzelf er druk ben, is mijn vrouwtje erg druk geweest met het schoonmaken van de onderkant
Ik hoop dat het niet erg is dat ik een paar projecten door elkaar post in 1 thread. Ik ben altijd met 100 dingen tegelijk bezig, maar gelukkig geen 100 projecten Door al het antizionisme heb ik besloten om dit forum te sponsoren. Ik had het nooit zo op forums, maar ik heb geleerd dat het ook leuk kan zijn. Verdere uitleg zal ik plaatsen in het gedeelte wat ik krijg als sponsor. Ik ga gewoon door met deze thread, maar ik houd en hield mij uit discussies omdat ik mij daar niet in wil mengen als bedrijf zijnde. Vandaar dat ik niet zo veel reageer in andere posts Last edited by DutchBuild : 05-10-2011 at 16:11. |