|
||||
|
||||
Nice Nico!
|
|||
|
|||
gaat lekker zo, dikke Touran zeg!
|
|||
|
|||
Vandaag nog ffkes verder gedaan .
Begonnen met een kader te maken voor de valse bodem op te steunen en de kleppen een plekje geven : Dan tank en compressor op hun gewenste plaats gezet en al eens een stukje uitgezaagt : Stukjes uitgezaagt voor de afwerking binnenin : En om het vlakke in de plaat een beetje te breken een kadertje bovenop de plaat en getest met het glas erop : Komende dagen nog wat randjes opschuren en dan kan het lapje alcantara erover . Met tijd ga ik de tank nog laten spuiten en eventueel de zijpanelen ook in alcantara doen . |
|
|||
|
|||
Nog ffkes door gedaan :
Enkel nog wat afwerken aan de binnenkanten en rond de compressor maar dat is voor morgen ofzo ! |
|
||||
|
||||
netjes
|
|||
|
|||
Dikke Touran !
|
|||
|
|||
Vandaag eindelijk eens de tijd gehad om richting de carrossier te bollen achter mijn stukken .
De stootlijstjes waren ze vergeten , dus die zijn voor in de loop van volgende week . Wat er wel gespoten is zijn de achterlip , motorafdekplaat en vooral voor mij het belangrijkste mijn gril Voorlopig enkel fotoke van de grill , de rest moetk nog uitpakken : |
|
|||
|
|||
Rest van de stukken :
|
|
|||
|
|||
Voorlopig foto'ke van het front al .
Nummerplaat moet juist nog beter/anders vastgemaakt worden . |
|
|||
|
|||
Erg mooi, ook wel praktisch met dat air
Hoe heb je die verhoging in de kofferbak vastgezet? Wil ook zoiets maken maar heb geen zin om in de auto te boren. |
|
|||
|
|||
Quote:
Met 4 puntjes silicone voor in de bouwsector |
|
|||
|
|||
Betere foto van de neus :
Foto'ke van de achterkant met meegespoten lip : En materiaal voor komende update's : |
|
|||
|
|||
netjes hoor,
kenteken niet gewoon in het midden erop zetten? of met zuignappen, dit is ook niet wat imo
|
|||
|
|||
Quote:
Eens beginnen met de tekst te lezen en niet enkel naar de plaatjes te kijken dan Nummerplaat moet ik nog verbeteren had ik vermeld 2 posts eerder . |
|
|||
|
|||
ideale family cruiser, erg mooi (en laag)
|
||||
|
||||
Echt vette wagen zo nico, front is nu veel mooier! Achterlip is ook niet verkeerd.
|
||||
|
||||
Heb je geen problemen met de keuring en verzekering in België? Want ik meen dat ze in België nog al moeilijk doen qua verlaging en zo.
|
|||
|
|||
Quote:
Airride moet er van onder voor de keuring . Verzekering maakt eigenlijk niet echt iets uit daardoor . |
|
||||
|
||||
Ook niet als je een ongeval krijgt met de airride? Omdat hij gekeurd is zonder de airride.
|
|||
|
|||
Mooie Touran,leuk om je topic te volgen.Ziet er echt super uit...
|