|
||||
|
||||
Quote:
Hoe laat had ik je aan de telefoon? Uurtje of 11 zal 't geweest zijn? "Ja wacht effe, we hebben hier effe 'n parkeerprobleem" Mooi, voor een meeting aan 't begin van 't seizoen, om al vol te zitten een uur na aanvang. Zou me sowieso niet veel boeien ergens achterdoor te staan, m'n eigen auto heb ik wel al genoeg gezien. Quote:
Zo zullen zij misschien over jouw hok gedacht hebben. Smaken verschillen nou eenmaal, en wat de ene dik vindt, vindt de ander 'n hok. Wie ben jij te oordelen wat aan een bepaalde standaard voldoet, en wat niet?
|
||||
|
||||
We hebben noodgedwongen zelfs de poorten maar wat eerder opgedaan omdat de 2 rijen voor de kassa al tot aan de weg stonden.
Ik heb verder niets meer toe te voegen aan de voorgaande berichten. Wil alleen nog even iedereen bedanken voor de geweldige dag. Hier doen wij het als club voor. Nog een paar cijfertjes: Auto's: meer dan 1000 Bezoekers: meer dan 2000 Opbrengst verkoop Kika beren en sleutelhangers € 416,40 Opbrengst slopen van de Kika Golf + donaties € 871,15 Superrrrr, foto's komen in de loop van de week, beetje bij beetje online op www.vw-speed.nl. Reacties kunnen ook op de site geplaatst worden, altijd leuk omdat nog weer eens na te lezen.
|
|||
|
|||
ach mensen klagen toch altijd...
het is al een heel gedoe om zo`n grote meeting te organiseren en dan kun je toch nooit iedereen tevreden stellen.. en wil je de volgende keer niet tussen de vrachtwagens staan dan zorg je maar dat je wat eerder aanwezig bent |
|
|||
|
|||
wat foto's van mijn kant
mooie wieletjes Ruud s'morgens om 10:00 nog ruimte zat dr staat bijna dûzend man te wachten Jacco,.....hoe goan ie dat doen dan straks...... euhm,........ik zal even overleg plegen toiletten werden goed aangegeven op aanwijzing van ''personeel'' parkeren zeldzame en originele Golf GTI G60 syncro 1 van de 2 aanwezige Golf Rallye's het eten was lekker & prima voor elkaar de andere Golf Rallye van Daniël, hoezo...........druk....... en weer op weg noar hûs |
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat wij dat waren, al was het geen R32 We hebben in ieder geval met de auto van Veedubber (ik als bijrijder) achter een rokende GTD gezeten op de snelweg...
|
|||
|
|||
Mooi om hier het gekissebis weer te lezen Maar om ook maar mijn mening te geven -> goed gedaan organisatie! Ik stond vol tussen de vrachtwagens, kon me niet bommen, logisch als je na 12:00 uur aan komt schijten. Ik vond het zelfs nog heel netjes opgelost om de late bezoekers ondanks vol terrein alsnog een plekje voor te creeeren! Top!
Eten, tsja, dat het langer duurt bij Frans op den Bult met een lading volk over de vloer, dat is logisch. Slim dat ze een standaard schnitzel-plateautje hadden, viel gelukkig nog mee qua wachttijd, en smaakt voortreffelijk. Verder kwaliteit van de auto's, ach, het blijft de MidWinterMeeting, 1st van het jaar, dan moet je ook niet de mooiste wagen verwachten, die staan veelal nog in de schuur gaat voor mij bij de MWM altijd om de gezellig, en die heerste er volop. Voor mij dus een geslaagd dagje MWM, top geregeld mensen, petje af dat jullie het hoofd koel hielden ondanks de drukte/massale opkomst |
|
|||
|
|||
Ja klein stukje maar, want bij Hengelo-West ging ik er alweer af
@broodfanaat, mijn hok stond niet op het terrein, sterker nog, niet eens bij het hotel, zelfs daar durfde ik m niet neer te zetten ... Die motoragent is trouwens wel een bekende, en hij stond ook op de oprit te controleren toen de eersten alweer weg gingen
|
||||
|
||||
Ik kwam om een uurtje of half 2 aankakken en werd nog mooi het meeting terrein opgestuurd
Vond het trouwens een leuke meet, voor wat ik er van meegekregen heb Beetje ouwehoeren, auto's kijken, patatje eten en nog 2 originele GTD zijembleempjes gescoord ook |
|
|||
|
|||
Vond het erg goed geregeld allemaal! Echt complimenten. Heeft iemand nog foto's genomen van de Golf 2 Limited (16vG60 vw motorsport) ? Die vond ik het meest bijzondere, maar daar zijn er ook niet zo veel van.
Sommige auto's met roest plekken op het terrein vond ik een beetje jammer. Maar ieder zijn smaak natuurlijk! |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet goed?? |
|
||||
|
||||
Wij zijn ook met 2 auto's "even" op en neer gereden
Leuke dag gehad en gaaf materiaal gezien. Voor de mannen en vrouwen van de organisatie: Complimenten, top georganiseerd Foto's volgen nog op onze site
|
|||
|
|||
Ach ja, er zijn der altijd wel die commentaar hebben.
Ik vond het een geslaagde middag en complimenten voor de organisatie!!! Organiseer zelf eens een meeting waarbij je bij de ingang mensen moet weigeren die niet "showwaardig " zijn....... Ik ben ook betijds aangereden en heb een mooi plekkie in het midden van het terein gehad. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het blijft een leuke sticker inderdaad. Verder vond ik het erg gezellig. Ik ben geen die-hard VW fan, maar ik begin het steeds meer te waarderen door al die mooie auto's. Sommige mensen waren heel creatief bezig! Ik was gister vrij ziek, dus ik sliep vaak in de auto van Ebut. Dus als iemand een slapende negerin zag, dan weet je nu dat ik haar was. |
|
||||
|
||||
Haha Lien, dan hebben wij nog op het raampje geklopt om te kijken of het geen pop was. Alsnog sorry voor het wakker maken!
|
||||
|
||||
Zit die sticker op de auto van Ebut?
Heb er ook zo eentje laten drukken, Piece of Shit VW, voor de rooie, maar nooit aan plakken toegekomen. Lien, beterschap!
|
|||
|
|||
Quote:
Welkom Lien & Vriendin van Ebut! en die waardering slaat straks gewoon over in 1 of ander virus hoor.... ik ben er zelf alleen ook nog niet achter wat voor virus het is....... misschien ben je gister wel aangestoken,......en was je daarom een beetje ziekjes nee hoor geintje.Beterschap Lien! en voor Eibert geld goejd foar ut famke zorge kerel |
|
|||
|
|||
Quote:
Yep ,zie maar wie er in de spiegeling van de auto staat,zo goed was deze auto gepoetst weet alleen niet of er foto's van zijn.......want ja volgens veel mensen was die niet ''show-waardig'' denk ik maar ja hij was wel op uitnodiging en als member aanwezig,dus stond wel op een toplocatie ik zal mijn camera vanavond eens na checken Chris Last edited by HannoverEdition : 14-03-2011 at 16:44. |
|
||||
|
||||
Alleen al vanwege het hulvaardigheidsgehalte (12-dubbele woordwaarde) van die auto issie al showwaardig.
En inderdaad, Ebut zelf staat z'n kapsel te checken in de spiegel.