|
||||
|
||||
Pff, ik ben blij dat ik aan de Duitse grens woon en een tankstation of maximaal 10 minuten rijden heb. Als ik toch boodschappen moet doen of naar de paarden ga flap ik 'm gelijk ff vol voor €1,58 voor een liter Euro95 (Esso). Overigens was die daar 1,5 week geleden ook nog €1,48 bij de Aral en Star. Ik weiger voortaan nog om dat kwartje van Kok te betalen als het niet noodzakelijk is. Wegenbelasting doen we toch expres al niet aan (5x)
Belachelijk hier die prijzen.. Schijnbaar gebruiken wij nu ook de olie van een half jaar geleden, en dus van een lagere olieprijs. Ergo: de benzine zou theoretisch gezien dus wel wat goedkoper moeten zijn. Maar nee; er is natuurlijk hommeles in Camel-city en iedereen is bang dat ze de kranen gewoon dichtdraaien. Whoppa, prijs voor de volle mep omhoog.
|
||||
|
||||
21 april 2011: nu richting Castricum: € 1,654 bij de TINQ
Toen het topic gestart werd, was het al redelijkj hoog; vervolgens zakte het weer richting €1,57 en nu...: recordhoogtes! (alhoewel het al een week(!) stabiel is...) SHIT!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
en nog steeds gooien we de tank vol ..... en doet niemand iets .
EINDHOVEN - Een liter euro ongelood kost donderdag aan de pomp gemiddeld 1,747 euro, weer een nieuw record. Het duurde tot maart van dit jaar voordat het oude record van juni 2008 werd verbroken. © ANPNu ligt de prijs alweer bijna 5 cent hoger dan begin maart. Dat meldde consumentencollectief UnitedConsumers woensdag. In juni 2008 bereikte de gemiddelde landelijke adviesprijs van benzine in het kielzog van een torenhoge olieprijs en goedkope dollar het hoogste niveau ooit in Nederland: 1,692 euro. Daarna ging het hard omlaag en vervolgens heel langzaam weer omhoog. Sinds de onrust in het Midden-Oosten loopt de olieprijs en daarmee de prijs van benzine weer echt op. Dollar De lage koers van de dollar ten opzichte van de euro speelt ook een belangrijke rol. Een vat Brentolie kostte woensdag 122,46 dollar, een vat ruwe Amerikaanse noteerde 106,84 dollar. Benzine is nu ruim 10 cent duurder dan op 1 januari van dit jaar. Op onze brandstofpagina vindt u een overzicht van de actuele prijzen |
|
||||
|
||||
Ja Alberto het is zoals ik altijd zeg zolang de mensen zeggen och ik moet naar het werk en we kunnen het nog betalen veranderd er NIKS.
|
|||
|
|||
en Shell maar lachen, samen met de staats kas ....
volgende week maar eens wat gaan tanken in duitsland ... |
|
||||
|
||||
gisteren weer getankt in duitsland, dit keer bij de esso in karken/heinsberg
prijskaartje van 1,589 de liter. Aral was 1 cent per liter duurder (ligt iets meer richting heinsberg) @sesamzaadje: ook in heinsberg tanken, of pak jij de shell en esso in tuddern ook wel eens? (is voor mij verder weg)
|
||||
|
||||
Ik pak de Esso in Tudderen als ik daar op het einkaufscenter boodschappen ga doen. En de Aral in Gangelt of de Star in Gilrath als ik naar de paarden ga, kom ik er toch langs.
|
||||
|
||||
misschien is dit iets voor iedereen.
ik kwam er toevallig op toen ik een auto van Athlon binnnen kreeg met schade en ik een telefoonnummer zocht. ik tank tegen woordig op Rotterdam airport scheelt 10 tot 13 cent met andere pompen. het is hier zelfs 5 cent goedkoper dan de normale Argos pompen http://www.athloncarlease.com/athlo...Brandstofprijs/
|
||||
|
||||
Quote:
esso en shell in tuddern beconcurreren mekaar. Altijd ff kijken welke op dat moment goedkoper is (als je van de goeie kant afkomt kun je ze in 1 oogwenk allebei bekijken) Veelal is de shell net een cent goedkoper en op andere momenten de esso. Liggen echt vlak achter mekaar.
|
||||
|
||||
ik ben blij dat ik vlak bij de grens nederland belgie woon!
1.514 / liter jammer genoeg is het nog wel omhoog gegaan.. eerst was het 1.48 per liter |
|
||||
|
||||
neem niet aan dat je in paal of tromp gaat tanken dan? Tromp is weer reteduur iedere keer (scheeld idd wel weer heel wat met de prijzen daar in zeeuwsch vlaanderen.
|
||||
|
||||
Ach maakt me niks uit tank toch altijd voor 10 euro.:-)
|
|
||||
|
||||
Shell in leiden is 1 74.9 ..