![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey,
Lekker bezig met de kooi zeg, de koets zal niet veel meer doen ![]() Perfecte oplossing idd zo om je dash niet te verzagen!! Verder blijf ik deze volgen kom maar op met die foto's Groeten, Rick |
|
||||
|
||||
![]() jizz in the pantalones O_0
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja dat is mig/mag c02 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() bbs cooling caps
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ziet er goed uit maar wat is het? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() DAMN!!! Je weet de speciale onderdelen wel te vinden he!
|
||||
|
||||
![]() tering hoe lang heb je daar naar gezocht? Vet!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Deze kappen schroef je aan de buitenzijde van je velghart zodat hij de rijwind pakt om de remschijven meer koeling te geven,deze werden in de jaren 70 en 80 gebruikt op veel toerwagens en lemans auto´s ik had ze van het weekend bij classic essen opgehaald bij een man uit luxemburg hij keek niet erg vrolijk,hij zei me dat er een twintigtal mensen na mij hadden gereageerd,ik had ze n.l voor een zeeeer aantrekkelijk bedrag gekocht,deze zijn best wel zeldzaam en worden ze aangeboden dan gaan ze echt voor megabedragen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weer héél mooi speelgoed zeg!
|
|||
|
|||
![]() Hey,
Ziet er grappig uit zeg heb je misschien een voorbeeld foto?? Ik zie niet zo snel hoe je dit gaat vast maken???? Groeten, Rick |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() gaaf,die fans....
al een idee hoe je ze weer netjes gaat krijgen?[kan me haast niet voorstellen dat je ze er zo op gaat zetten]lijkt me niet meevallen,is het een sticker,dat motief en tekst?
|
||||
|
||||
![]() toffe aanwinst, mooi project ook! net even alle pagina's door gegaan
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() ![]() respect. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Moet nog kijken hoe ik dit ga oplossen,om je eerlijk de waarheid te zeggen zou ik ze gewoon zo origineel mogelijk houden het is zonde om deze kappen te verprutsen het zijn namelijk geen stikkers ![]() Nog even terugkomen hoe je deze moet monteren;op het hart van het wiel zitten 5 kleine gaten met schroefdraad en op de kappen zit een verloop rand met ditzelfde gaten patroon Last edited by skywalker38 : 02-04-2011 at 18:38. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oke,zoiets is altijd moeilijk....concessies ![]()
|
|||
|
|||
![]() pffff wordt erg dik dit ik zeg goed bezig
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zie alleen maar mooie onderdeeltjes voorbij komen....erg gaaf!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Moet nog kijken hoe ik dit ga oplossen,om je eerlijk de waarheid te zeggen zou ik ze gewoon zo origineel mogelijk houden het is zonde om deze kappen te verprutsen het zijn namelijk geen stikkers
als je er een keer met een polijstmachientje overheen gaat (zachtjes) dan denk ik dat ze er goed uitzien toch? ik zou ze ook niet spuiten. en als je ze dan nog niet mooi vind kan je ze altijd aan mij verkopen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vindt die kappen enorm gaaf maar ik vindt het ook eigenlijk wel sonde om ze te monteren
![]() Want ze bedekken eigenlijk wel een hele dikke velg