|
||||
|
||||
Quote:
voor mistlampen bedoel je? |
|
||||
|
||||
Quote:
Metaalreiniging Badhoevedorp, stralen en coaten 200 de 4 |
|
||||
|
||||
Kijk, dat zijn nette bedragen, bedankt voor de info!
|
|
||||
|
||||
vlam ff piccie neer van mn LEIPE spiegel kapjes
Ik denk dat ik na 3 meter van de weg gehaald wordt.... bandjes liggen er op, morgen eens aan de knutsel |
|
||||
|
||||
nah, zit nog wel werk aan, aller eerst 85 meter omlaag ofzo.
en ik moet zeggen dat de naafkapjes erg goed lijken. hier wat plaatjes. Morgen de voorkant, bouten eerst iets inkorten. hier van de kapjes, ik moet zeggen dat ze qua lichtval niet zo lekker uitkomen. fluoriserend pisbakken brandweer oranje RAL3024 |
|
||||
|
||||
misschien mooier een keer een engelse / japense rechterspiegel op de kop tikken.
Hou wel van een beetje symmetrie. |
|
|||
|
|||
Heb ik eventueel nog wel in de bingo voor je , ligt in alkmaar.
Bij interesse bel dan even naar mijn werk. 072-5719110 ( AUTOSERVICE BECO) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nice
Nu alleen nog x setje verl.veren scoren en daardoor rondom 3-4cm omlaag Dan heb je nog steeds comfort voor het vrouwtje en een betere look en strakker rijgedrag,vrouwtjes mag immers niet voor l*l rijden.... |
|
||||
|
||||
idd nog wat omlaag Ed!
|
||||
|
||||
Wat zeg ik?
Omlaag! |
|
||||
|
||||
Idd nog iets zakken...
En die kleur van de spiegels, ik snap het niet. Am "See" waren er ook veel met felle kleuren spiegels en wielen. Ik kan het gewoon niet mooi vinden. Waarschijnlijk zal het wel aan mij liggen....
|
|||
|
|||
@ rubend stralen en coaten in zwolle 150 euro de 4 wel contant betalen
|
|
||||
|
||||
zakken staat op de lijst, evenals xenon, klein spoilertje in zelfde kleur als spiegels en wat klein spul.
|
|
||||
|
||||
Gaap! daar ben ik weer......
spiegels zijn weer normale kleur, kep ook een spoilert mee gespoten. volgend jaar plak ik die er wel even op, evenals de vering. nu wintermodus |
|
||||
|
||||
zit ernstig te twijfelen over 40mm alleen veren of goedkope stink schroefset.
|
|
||||
|
||||
Ik ben dik tevreden over mijn goedkope stink schroefset! Zit er al 60k onder en rijdt nog goed.
|
||||
|
||||
Klikkerdeklik!
Daar komt mijn Eibach set ook vandaan en die jongens hebben leuk spul voor niet al te veel geld
|
|
||||
|
||||
wat kom ik tegen:
Tuningart Ta technix FK-AK Street Jom enz.....wie weet wat? Kost geen rochel, verwacht ook geen levensduur van 26 jaar. maar het is voor de daily, dus geen gestuiter. |
|
||||
|
||||
Oh en geen Supersport. Dat is me een partij stug, vergruisde-nierstenen-stug!
|