|
||||
|
||||
helaas tegelijkertijd met onze scirocco corrado meeting in belgië, wij kunnen dus niet komen
|
||||
|
||||
zeker present!
|
|
||||
|
||||
Er zullen de komende maanden uiteraard nog veel meer details naar buiten komen, het beloofd een bijzonder jaar te gaan worden.
|
|||
|
|||
Heel mooi... ben benieuwd... zal er zeker bij zijn....
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heel mooi Pim :-)
|
||||
|
||||
Zeker!
|
|
||||
|
||||
Thanks! Ik kan de shots wel dromen nu, jullie zijn de velgen die voorbij komen bij de rotonde?
|
|
||||
|
||||
Gaaf filmpje. Gelijk gebruikt om op twee andere forums het MIVW topic terug in beeld te kicken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat dacht ik al, ik had ook nog een ander shot van je auto maar twee keer dezelfde auto vond ik niet eerlijk Dit jaar hangt nog een beetje van de vakantieplannen af. Die staan nog niet helemaal vast. @ MeerArosa, dank je. Welke andere fora als ik zo nieuwsgierig mag zijn? |
|
||||
|
||||
Wil er dit jaar ook wel (voor het eerst) bij zijn....
Ben erg benieuwd!
|
|||
|
|||
Zker aanwezig hier.
Het hotel is al geboekt dus nog is het alleen nog maar wachten. En hopen op mooi weer !
|
||||
|
||||
Als het weer net zo is als vorig jaar, komt het helemaal goed!
|
|||
|
|||
Ja vorig jaar was het volgens mij mooi weer.
Ben er zelf toen niet geweest dat viel tegelijk met de zwarte cross toen. En aangezien dat van mij ongeveer 6 km fietsen is ben ik daar het hele weekend heen gegaan. Toen ik na de tijd de foto's zag van Mivw baalde ik er wel enorm van dat ik niet was geweest maar soms moet je gewoon kiezen
|
|||
|
|||
Misschien lees ik erover heen maar wordt er ook gesprint (1/8 of 1/4 mijl)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
DIK! Leuk om mn Jetta er in terug te zien!