|
||||
|
||||
Quote:
Effe logo-tje verwisselen en klaar he Brammetje |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb motorsteunen van g60 gebruik, en ook de aandrijfassen van golf 2 g60. Bekabelings in helemaal zelf gemaakt door Bas oakegreen20vt \ Gr Siep |
|
||||
|
||||
En ja over het verfen van de motor!
Staat bij dat het een project DAILY IS!!!! Dus heb met zin de motor niet heel erg mooi gemaakt !,want anders loopt het echt uit de hand en het boeit me niet heel veel hoe hij er onder de kap uit ziet! En ja weet ook wel dat het al uit de hand loopt kan er niks aan doen! En hitteschild is mischien wel een idee! Zal er ff om zoeken. @Bram, Jij mag voor mij een nieuw logo halen! Vind ik echt top dat ik die van jou krijg |
|
||||
|
||||
Quote:
Doe maar ff een belletje Niels Kunnen altijd wel wat voor jou regelen Gr Siep |
|
||||
|
||||
Ik vindt m vet!!
toch mega voor een daily!! boeie dat ie niet show and shine is onder de kap tis idd een DAILY dus meer go dan show..
|
||||
|
||||
En de meesten kunnen nog en puntje eraan zuigen in het megatempo dat dit ding is omgetoverd tot een TDI RESPECT!
|
|||
|
|||
haha ik heb geen kap op mn 1.6TD. All motor...no plastic!:P
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx Johan , zo ist Als ik me ooit nog eens verveel kan ik het altijd nog wel eens doen Gr Siep |
|
||||
|
||||
Quote:
JongU snor nou ff zo,n logo voor mij op |
|
|||
|
|||
Sietse heeft wel 1 op zijne. Maar die zal ie wel willen houden!:P
|
||||
|
||||
Staat nog wel een zo goed als nieuwe op Ebay voor 99 euro
|
|
|||
|
|||
Siep, dit is een mooi project jonge!
Respect voor je werk. En dat voor een daily, krijg je zo'n blok er weer een beetje netjes in zonder alles te beschadigen? |
|
||||
|
||||
@siep:Heb je wel contact gehad met de RDW in Heerenveen?
Wat je wel en niet mag doen? BV je lucht filter? Ik heb het ook gedaan met mijn Scirocco,en ging er glansrijk door heen,ook in Lelystad. Het zou zonde zijn als je terug moet komen voor een ding wat je in orde had kunnen hebben,als die gekeurd is kan je de boel wel veranderen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Nee heb geen contact met RDW gehad! Alles is netjes in gebouwt zoals het hoort!,en remmen enz zijn ook aangepast! alleen de lucht filter is niet orgineel. Maar een maatje van mij is ook zo met het zelfde lucht filter wezen keuren. Dus moet vast wel goed komen! Zie geen problemen! Gr Siep |
|
|||
|
|||
wanneer ga je naar RDW jonge?>
|
||||
|
||||
Ruige daily 110 diesel-pks in een 8 Ã* 900kg wegende auto, moet als de brandweer gaan!
|
|||
|
|||
ja erg ruig...maar bij hem in het dorp rijden ook nog een 130 pk AXRen binnenkort een 150 pk ARL TDI rond. Dat is pas echt ziek. Maar dis ook al erg vet!
|
|||
|
|||
heeft dat hok al een kenteken?!
|
|||
|
|||
als het goed is gaat hij morgen naar de rdw..
|
||||
|
||||
Quote:
Afgelopen zaterdag de eerste proefrit gemaakt samen met Bas En moet eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht dat dat HOK zo mooien snel zou rijden Hebben alles nog gecontroleerd,en heb hem gister voor de keuring gehad. En gelukkig hoefde er helemaal niks meer aan te gebeuren Dus vanochtend vroeg om 7uur richting Heereveen samen met Gerardmk2vr6 en we stonden 9uur weer buiten! Met dus nu 81 kw op kenteken De beste man vond dat het er allemaal keurig uit zag. Dus ff wachten op kenteken en dan snel afmelden en rijden! Dus Mac Jappie verry happy. Binnen kort komen er wel weer wat foto,s en mischien wel een leuk filmpje Gr Siep |