|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
foto's van ''vroeger'' 1994-1995 Last edited by perojo : 30-09-2010 at 15:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Mooie foto's!
|
||||
|
||||
Dus je hebt F&I 72-LS-FX gekocht,
al plannen?
|
|||
|
|||
Quote:
heyy ja staat er weer bij in het hoekkie moet nog ff kijken wat we ermee doen hij ziet er iniedergeval 10x erger uit als toen we de jouwe kochten 12-fx-tx dus dan weet jij het wel |
|
|||
|
|||
mijn boodschappenautotje
en zo was ie orgineel |
|
||||
|
||||
Waarom een Fire&Ice logo achterop een cl???
|
|
|||
|
|||
Quote:
haha ik zat er al op te wachten dit is een hobby project en zomaar voor de gein er zit f&i interieur in en de emblemen gewoon zomaar omdat "WIJ" dat mooi vinden het een een golf van 84' 1.6 automaat en stuurbekrachtiging wij hebben deze auto zelf zo gemaakt het was een 1300 4 bak en nu is het een 1600 automaat met stuurbekrachtiging rijd super 100.000 gelopen en natuurlijk ander interieur fire and ice (gewoon omdat we het mooi vinden) grill onderrand grill 17inch velgen dikke bumpers f&i logo's golf gti op achterkant nieuwe schokbrekers sigla chrome edition ramen 3x andere knipperlichten zacht dashbord slotloze klinken centrale vergrendeling wat willen we er nog aan doen heldere koplampen groene raam met groene band g60 lijstenset (dunne lijsten) gti sticker om de achterraam fire and ice klok zal vast nog wel iets vergeten zijn |
|
||||
|
||||
Wat zonde van de F&I dan he
Hij was toen ie hier stond in 2008 nog knap om te zien.
|
|||
|
|||
Quote:
moet je hem niet vanonder bekijken gaten zitten erin onder de stoelen het is natuurlijk wel allemaal te lassen maar daar gaat zoveel tijd in zitten dat schiet waarschijnlijk niet op je maar je weet nooit met ons |
|
||||
|
||||
Haha,da's waar
zitten er knappe dorpellijsten onder?
|
||||
|
||||
Hoe is het met de F&I?
|
|||
|
|||
Quote:
hoi zie je bericht nu pas welke f&i bedoel je zaten geen dorpellijsten meer onder en ben er ook geen mee tegen gekomen anders had ik aan jou gedacht hierbij wat leuke fotokes kon het niet naar de sloop brengen haha daar gaat hij dan........ |
|
|||
|
|||
hij word steeds mooier |
|
||||
|
||||
bla bla bla
Quote:
Die groene country op de achtergrond; wat zijn daar de plannen mee? PS ik zag jullie 'gezocht'-advertentie op MP PEROJO is een samentrekking, neem ik aan. Waar staat het eigenlijk voor; PEter, RObert en JOhnny ofzo?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Ik bedoelde idd 72-LS-FX
Jammer dat ie zo rot was!
|
|||
|
|||
Quote:
heyyy speurneus da hedde goed gezien de country lache hoor die 4x4 zeg van de week ff uitgeprobeert hij was helemaal bruin van de modder maarre die is ook te koop wij hebben hem net in laten voeren bij de rdw kenteken is al binnen ''dikke'' platen zitten er ook al op hij is van 1992 bestuurderstoel is kapot (zoek nog een net interieur voor wienig ) en moet hem nog apk laten keuren en dan kan ie mp op perojo ja tis een apparte naam hè komt nie veel voor staat voor mijn man en ik onze achternamen |
|
|||
|
|||
Quote:
heyy ja idd was nog wel te maken maar dan moet je zoveel tijd erin steken en aangezien wij nog zoveel golfjes hebben staat waar we nog een hoop tijd in moeten steken hebben we besloten deze te slopen wat gelukkig zo gebeurt was en hebben we weer een hoop bruikbare onderdelen voor de golfjes die we aan het klaarmaken zijn ga van de week ff kijken wat we overhouden en dan ff adverteren er zijn veel mensen die f&i onderdelen zoeken hoeist met jou golf ? we zijn nu volop aan het zoeken naar een f&i 5 deurs voor ons zelf maar das ook moeilijk hoor zijn er niet veel meer fijne zondag nog groetjesssss |
|
|||
|
|||
http://www.mijnalbum.nl/Album=H63J7MF7
m'n golffie toch maar verlaagt (zie laatste foto is ie klaar) heldere neus (alleen mistlampen nog) dunne lijsten set zit erop speciaal stuurke f&i klok enz enz. helemaal heppie zo haha |