|
||||
|
||||
Quote:
heldere lampen, coating op de ramen, chrome letters op je dash maakt allemaal niks uit, ieder zijn smaak maar het komt de auto niet ten goede enne mareille, proef ik hier een beetje jaloezie special for you
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 Last edited by Dr.Golf : 10-09-2010 at 01:38. |
|
||||
|
||||
Jaloers?Waarom zou ik?
Ik heb m'n favoriete Golf terug,zou ik echt NOOIT willen ruilen. De letters zijn er vorige week al afgegaan,heb ze voor iets anders gebruikt. Ik heb m'n maatje al gevonden,9 jaar geleden al. Laat dat nou es duidelijk zijn! Dus jaloezie,voor eens en altijd de wereld uit dat woord. Voor deze Golf heb ik zelfs m'n VR6 verkocht,heb wat reacties daarop gehad, domste wat ik kon doen,blablabla...maar niemand begreep het.
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 10-09-2010 at 09:44. |
|
||||
|
||||
En ze leefde nog lang en gelukkig
|
|||
|
|||
wat een stress hier...doe dat ff op msn ofzo.
Dit heeft toch nix meer met een meeting te maten. STelletje internet helden!
|
|||
|
|||
Geen stress hoor Bram....
Is al eerder aangeven dat de topictitel ff aangepast moet worden in .... euhm.........Fire&Ice ''Talk''topic oid (of Madison vs the Rest of the F&I lovers )....... |
|
|||
|
|||
Fire Vs. Ice..
|
||||
|
||||
Geen zorgen,ik ga voortaan naar de Duitse F&I meeting
Hier mag een slotje op. Geen 4e meeting meer voor mij.
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 10-09-2010 at 17:14. |
|
|||
|
|||
Quote:
Wat is dit nu ineens voor vreemde reactie van je Mariëlle...... En waarom nu ineens om een slotje vragen dan? Mag de rest niet even verder posten hier in dit topic,... Last edited by Geditionone : 10-09-2010 at 17:58. |
|
||||
|
||||
Beetje jammer weer.. maar het was een leuke meet
|
||||
|
||||
Het gaat allang niet meer over de meeting,
en ik als TS wil een slotje.
|
|||
|
|||
Quote:
Dat ging het na pagina 2 al niet hoor!Maar dat maakt toch niet uit? En de mods kunnen ook gewoon even de topic-titel ff aanpassen hoor Quote:
Ikke ikke en de rest kan ............... |
|
|||
|
|||
een nieuw topic openen in spamm gedeelte. Als ik mod was had ik het allang gesloten!
|
||||
|
||||
Daarom probeerde ik er nog een "on-topic" draai aan te geven maar helaas ...
|
|||
|
|||
Quote:
Gewoon ff de topictitel veranderen en klaar... Dus Mod's,maak er wat moois van |
|
||||
|
||||
jippie op naar de volgende meeting
|
|||
|
|||
Quote:
Dat bedoel ik |
|
||||
|
||||
in elke familie is wel eens onenigheid; ook in de FandI-family...
Oké, op verzoek één opmerking mijnerzijds:
laat ik me toch weer verleiden... Laten we 'gezellig' met z'n allen naar Duitsland gaan! hahaha!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
jetzt geht's loss
mit feuer und flamme
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
even wat dingen recht zetten...
Quote:
@ Madison: Kijk, nu zie je het zelf ook... Maar wie verpeste het topic, voorafgaande aan de meeting ook al weer keer op keer met off-topic shit?! Nu bijna iedereen massaal tegen jou ingaat, wil je een slotje... Ik heb het al eerder gezegd: denk eens na voor je iets zegt! (Ik heb je ooit ge-PM-t om dit te voorkomen; tevergeefs, blijkt nu...) Ik ga niemand vrijpleiten, maar maar met veel van jouw opmerkingen lok je juist iets uit... @ allemaal: de topic titel moet nu gewoon worden:Fire and Ice meeting 2010 verslag + foto's ...and more! Ik denk dat het nu wel genoeg is geweest?! Aan dit soort akkefietjes heb ik ook wel meegedaan , maar ik ging nooit zó lang door... Maar ik begrijp het wel, op het internet is het veel makkelijker om je te uiten en laat je jezelf wel eens gaan... NIET hierop reageren dus (...dan stopt 't nl. nooit!), maar gezond verstand gebruiken! AMEN @ Dr.Golf: Origineel? Dan ff dat logo OPNIEUW plakken met het woord 'fire' recht naar boven; er zitten twee grote voorbeelden op je C-stijlen.... Quote:
op de foto zèlf zie je de juiste positie van het logo óók al! (C-stijl-sticker)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 11-09-2010 at 08:11. |