|
||||
|
||||
Radio zender hebben wij de hele tijd perfect ontvangen, en stonden zeker verder van 20mtr ervan af.
Dus dat lag ergens anders aan.. Foto's: http://s282.photobucket.com/albums/...VagFest%202010/
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 16-08-2010 at 19:14. |
|
||||
|
||||
Quote:
wel een erg leuk liedje trouwens.. kon het zelf niet vinden op alleen de titel op limewire, dus bedankt voor de link
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Da was godnakende nondeju geil jonge!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vond het prachtig stond precies boven op de helling achter jullie,heb me gek gelachen. |
|
||||
|
||||
Na een ritje van ong 170 km aangekomen in Boom.
We konden bij de poort gewoon doorrijden. En werden daarna doorgestuurd naar het Volkswagen veld,(toch wel handig als ze je Inca aanzien voor een Caddy) Maar toch maar op het Seat veld gaan staan samen met Ramon. Dit was wel een van de dingen die ik erg jammer vond, klein terrein en erg afgelegen. Ik vond ook de entre erg duur, maar ja het grote terrein moet ook betaald worden. Ondanks het slechte weer dat voorspeld was, was het nog redelijk druk. De eet tenten aren goed voor elkaar hoewel ik een broodje mexicano voor 5 euro erg duur vond. Maar een gezellige dag gehad en aardig wat mooie bakken gezien. Hier een deel van mijn foto's,de rest zal in de loop van de week volgen in ons fotoboek. |
|
|||
|
|||
Quote:
Da's niks nieuws toch
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 02-11-2015 at 10:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Sjon, je wilt niet weten wat voor een bereik dat kreng had toen we hem voor het eerst testte, in een vlaggemast gehangen en haarzuiver ontvangst ruim 15km verderop! Dus als men het op VAG-Fest niet zuiver ontving, zal het eerder aan de eigen radio hebben gelegen dan aan de zendinstallatie |
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt ik ben ook overhuis gegaan en dat is in vogelvlucht percies 13,4 km en ik had nog perfecte ontvangst Verder heb ik me SUPER vermaakt zeker de manne van dubclub daar heb ik met plat gelegen Alsook het rondlopen met de megafoon was wel erg geestig. Kortom was weer ne vag-fest voor niet te vergeten, op naar volgend jaar!!! Grtz |
|
||||
|
||||
Boem pats!
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik zo eens lees waar jullie ongeveer stonden waren wij bijna jullie buren. Heb niks gehoord.. Lekker uitgeslapen Kan ook aan die week "CarbageRun-training" liggen natuurlijk. edit: VAG-fest is voor ons weer super geweest hoor, weer een hoop bekende mensen gesproken en wat nieuwe gemaakt. En een goed feestje maak je inderdaad zelf.
Last edited by Matheo : 16-08-2010 at 22:30. |
|
|||
|
|||
Quote:
Nou ik ben er wakker van geworden, en normaal slaap ik best wel diep... Diep in het dal! het had wel een dagje langer moge duren...
|
||||
|
||||
Quote:
Er is natuurlijk een kleine kans dat het aan de hoeveelheid genuttigd bier lag.. Gezien we in dezelfde caravan lagen, en jij geen bier drinkt, lijkt me dat bij nader inzien ook een aannemelijke mogelijkheid
|
||||
|
||||
Quote:
Heb nog gekeken of ik je zag lopen, maar je was helaas nergens te bekennen. Heb een hele tijd bij je Rallye liggen te kwijlen, dus als je iets ziet weet je waar het van is Heb ook paar filmpjes voor je, als je ze wil hebben hoor ik het wel. |
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 02-11-2015 at 10:14. |
|
|||
|
|||
Quote:
Vind ik ook Maus, wij die wagens polijsten, en velgen poetsen, en 1 dag later had je een zand auto! En ja er zijn ook nog nederlanders die Freddie drinken. die kratten zijn ook weer statiegeld.. Voor de rest was het toppie weekend, maar ik ga volgende keer vertrek ik nog eerder met die sleurhut.
|
|||
|
|||
Quote:
Caravan? De golf was langer als die sleurhut, die mooie Karaat Briljant uit 1978! tot 750Kg, dus geen kenteken nodig... Bedankt voor de slaapplaats Pascal, volgend jaar weer!
|
||||
|
||||
jeej mn ratje gespot
mooie serie foto's limburger