|
|||
|
|||
Quote:
maar dan gaat iedereen weer zeuren omdat ze dan 50 cent moeten betalen...
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon 2 euro op de entreeprijs knallen en gratis laten poepen. Geen haan die ernaar kraait, en die toilet-juffrouw krijgt tenminste ook nog wat voor d'r harde werken.
|
|||
|
|||
Quote:
Now we're talking about ''the real SHIT'' |
|
||||
|
||||
Interesant topic voor meeting organisatoren!
(Ja, dat is een serieuse opmerking)
|
|||
|
|||
Quote:
doen we voor die gasten de viese wc's open , bord er boven WC SCHOON 0,50 .................................... WC VIES , GRATIS kijken welke drukker is |
|
|||
|
|||
Is wel zo Christiaan , (jou gemist trouwens ) reed het zand pad over , en het terrein op , eerste wat rika en ik zeiden , lijkt wel Baarlo
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hey Twan, Zal je volgend jaar op koffie trakteren Om het goed te maken |
|
||||
|
||||
Ik ben er het hele weekend geweest, en heb niets te zeiken. Ik vond het bere gezellig, en overal en op iedere meeting is wel wat te zeiken, maar het valt niet mee om het een ieder naar zijn zin te maken.
Mijn mening is dat de mensen van de organisatie hun best hebben gedaan, en ze zullen er vast alles aan doen om het geheel verder te verbeteren. En wat mij betreft mogen jullie mij nu alweer op de lijst zetten voor volgend jaar, want dan ben ik zeker weer van de partij. |
|
|||
|
|||
Quote:
Staat genoteerd. |
|
|||
|
|||
kom zeker ook weer volgend jaar maak er dan 3 dagen van.
p.s alles was goed voor elkaar |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb jullie allemaal gemist, maar wel fijn dat ik ook nog gemist ben . Afgelopen nacht pas terug gekomen van vakantie..... Verbeterpuntje voor volgend jaar, dat ik er ook bij ben
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Ben er nooit geweest, maar wat ik ervan hoor is dat het gewoon een heel gezellige meet moet zijn geweest. In dat opzicht is het zeker geslaagd, waarschijnlijk mede doordat er niet zo strikt werd geparkeerd, en iedereen een beetje z'n plekje kon zoeken. Normaal loop je de rijen voorbij, stap je in de auto, en ben je naar huis. Nu liep alles door elkaar heen, kwam elkaar tegen, en raakte aan de praat. Vond het veel meer een mensen-meet dan een auto-meet als ik eerlijk ben, in de allerbeste zin van 't woord.
|
|||
|
|||
Kort samengevat heb ik een gezellig weekend gehad, helaas te laat aangekomen op de zaterdag, waardoor we het gros van de lol op de zaterdag gemist hadden, maar dat is onze eigen fout geweest
Sterke punten vond ik de behulpzaamheid van de crew, ook hoe vaak de wc's werden schoongemaakt was top, frietkraam was goed, bar zondag overdag ging lekker vlot. Wat puntjes van aandacht: -toevalsweg, niet echt in jullie pakket om aan te gaan pakken, maar wel een negatief puntje -bordjes langs de weg, we waren er blijkbaar al 2 maal voorbij gereden en hadden dat inritje compleet over het hoofd gezien -douches zijn een welkome extra volgend jaar, net als meer wc's of centraler geplaatst -het viel mij op dat ik enkel schapenstront aantrof in de hoek waar men de tenten diende op te zetten stront + slippers + geen douche = stuntelen om je voeten in de wasbak te krijgen bij de toiletten (ik verwacht natuurlijk niet dat er stront geschept word door de organisatie, maar misschien een idee om dat volgend jaar eerst even te checken?) Verder: duimen omhoog voor de organisatie, ik weet zelf hoe lastig het is om de eerste meeting op een nieuw terrein te organiseren, neem daarbij ook het grotere opgezette geheel, en jullie hebben er een hele klauw aan (gehad), mijn respect voor het werk, de inzet top! Verbeter de punten die ik tot nu toe in dit topic gelezen heb, en sommige zelf herhaald heb, en ik weet zeker dat jullie uit kunnen groeien tot de Nederlandse VAG-Fest! Tot volgend jaar zou ik zeggen! |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nou Jelle, je was er echt wel opgekomen hoor, het was alleen een beetje stoffig, maar er was water verkrijgbaar om de boel weer schoon te maken! De entree is echt niet duur, bij autopraxx betaal je meer en de horeca is ook een stuk duurder, hier hoor ik nooit iemand over klagen! 1.70 is inderdaad een redelijk normale prijs, de bekertjes waren wel wat kleiner dan normaal, maar goed, het is gewoon zo en als je dorst hebt dan koop je het toch! De mensen die zeuren hebben zelf nog nooit een meeting georganiseerd, weten dus niet hoeveel werk er in zit! en er komt bij: het terrein is denk ik ook gehuurd, en dit moet ook terug worden verdiend! Het was jammer dat er geen koffie was, maar dat hebben we even gehaald bij het tankstation daar in de buurt. Maar: het was een gezellige dag, ik heb mij erg vermaakt! Een nieuw terrein is gewoon moeilijk en de organisatie had dit zelf ook goed in de gaten! De sfeer was goed en gezellig! Organisatie: Bedankt voor alles en tot volgend jaar! |
|
||||
|
||||
Quote:
kijken waar de drukker in gaat? op de schone (€0,50-) of de vieze(gratis) ? ik denk de bosjes... |
|
||||
|
||||
Quote:
Peter kom er maar in!! |
|
||||
|
||||
VAG fest playdoh drukker ....
|