|
||||
|
||||
Quote:
Meer info staat op http://www.vwclubparkstad.nl/Members/patrick.html Recentere foto's van Patrick's Golf worden momenteel aan de Worthersee gemaakt, aangezien de auto pas NET af is |
|
||||
|
||||
Heey hier een berichtje van de devisie Limburg, wij zijn gisteren opgereden om 23:00u en zijn om 12:30u aangekomen in ons hoteletje, het is hier werkelijk mega mooi, we zijn met 4mannen en 1 meid, goed aangekomen, en het hotel is wonderschoon. Vandaag hebben we dus de heledag bij de Shell op de rotonde gezeten met FunkyF en Ivo, en de rest van de bende, flink wat pils genuttigt en echt veel gelachuh.
Het is echt mega dik. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Hier wat foto's van onze kant..
Bier!! altijd fijn De bende van elende Gr Ronnie en Edwin
|
||||
|
||||
guys when is the forum meet tomorrow at the pyramidenkogel?????
answer fast please!! we wanna meet you |
|
|||
|
|||
Quote:
Als de foto's hier en daar bekijk lijkt 'fout' wel hip dit jaar.. de hoeveelheid airbrush, mega bumpers en andere duitse invloeden lijkt volop aanwezig
|
||||
|
||||
toch mooi, al 105 posts in een meetingverslag waar de officiële meeting nog moet beginnen!
mooie foto's gezien al in ieder geval! |
|
|||
|
|||
TURBO is de hype van dit jaar...
Tenminste dat gevoel hadden wij, als we voor ons huisje zaten en bij de shell heheh.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
super, kicken man zoiets
|
|
|||
|
|||
Indd. Martijn, aleen die keal met die golf2 vrHaardroger, heeft flink gezeur gehad met politie. Had volgens een paar kerels van LowFamilia, kerel in een A8 van de weg gedrukt ofzo.
En er reed een zilvere Golf 5 R32 turbo, die het reclame stukje van de DSG bak. Eer aan deed haha |
|
||||
|
||||
http://www.turboelite.com/videos/see07/see2007.wmv Staan nog wel meer filmpjes op deze site.
|
||||
|
||||
Quote:
Mohahahaha fantastisch toch Goed filmpje inderdaad hierboven, is er ook van vorig jaar machtig mooi. Alleen daarvoor zou ik volgend jaar al gaan Want voor die Duitse special paint auto's hoef ik niet te gaan ze zijn echt de weg aan kwijtraken daaro..... |
|
||||
|
||||
hmm neemt er iemand een kratje vilacher weitzen voor me mee ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jullie hebben Frank gevonden zie ik Baal echt dat ik er dit jaar niet bij ben....have fun
|
|||
|
|||
Het eerste filmke van mijn laatste update ! speciaal voor Worthersee
http://www.youtube.com/watch?v=BNdum5Ff7yM
|
|||
|
|||
Iemand de blubclub-caravaan al voorbij zien komen? Ben erg benieuwd hoe het er op foto's uitziet
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat viel mij dus ook al op
|
||||
|
||||
Quote:
Kan geregeld worden hoor! Als je het serieus meent stuur je maar een pb dan staat ie zondag in Breda. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb wel al de wagen van Furb gezien, die stond in velden volgens mij waren ze de bolides net aan het poetsen. Zag er mooi uit. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
zo vanmiddag rond een uur of 12 eindelijk aangekomen na een flinke omleiding en 20 duizend baustelles! het weer is goed hier ik ga zo eens in velden kijken