|
||||
|
||||
Yes, heb t dinsdag allemaal geregeld en ben ook weer vd party
|
||||
|
||||
Quote:
nu net pas geboekt??? Had je het hotel alwel eerder geboekt dan? |
|
|||
|
|||
gaan er nog mensen met de boot van europoort naar hull ?
|
|
||||
|
||||
Wij gaan van Hoek van Holland naar Harwich.
Ik heb er zin in! Hopen op een beetje mooi weer en dan komt het helemaal goed daar
|
|||
|
|||
heb ik vorig jaar ook gedaan alleen de boot was dit jaar een beetje duur vandaar europoort naar hull we waren ook weer laat met boeken
|
|
|||
|
|||
Hoe eerder je boekt, hoe goedkoper.
Kan niet anders zeggen dan dat we met de boys uit FRSLND voor een mooi prijsje over gaan! Heb er gruwelijk zin aan. Nu alleen hopen dat het droog blijft!!!
|
||||
|
||||
Woaaaaaaa nog een paar nachtjes
heb er zekers ook heeel veel zin in Word weer bere gezellig. Gr Siep |
|
|||
|
|||
kwa rij afstand maakt het niet uit hull of harwich, hull is naar mijn weten 20 of 30 km verder dus dat betekend 5 km harder rijden :P maar hier hebben we der ook zin in dus wij gaan met 5 auto's uit het stadje naast rotterdam en der komen nog 3 andere bij maar die gaan met de trein
|
|
|||
|
|||
jullie treffen mooi weer ....veel plesier
|
|
||||
|
||||
De VR net gewassen dus dadelijk nog wat nalopen en inlaten en dan ben ik er klaar voor .
|
|||
|
|||
Mijn auto is ook weer netjes.
was één zandbak na het Fanatics weekend! Erg véél zin in morgen, zeker nu ik hier en daar lees over het goede weer. En nog een bericht uit de UK wat betreft de camping... Quote:
|
|||
|
|||
Het weer lijkt inderdaad erg goed! http://www.google.nl/#hl=nl&source=...637268cbe536c3e
|
||||
|
||||
Quote:
Bericht had ik ook gekregen veel beter speciale campsite voor de overzeeers Geen randdebielen om de auto''s te klooien. En de beveiliging is ook anders dit jaar. Meer en uitsmijters uit de buurt die hun pappenheimers kennen.
|
||||
|
||||
Als dat dit jaar zo geregeld is, moet het goed komen daar op die camping!
Ik heb er zin in, de auto is er klaar voor, en het weer ziet er ook goed uit idd
|
|||
|
|||
Heb der ook zin in!!!
Camping gebeuren moet nou wel goedkomen denk ik en het weer ook dus wat willen we nog meer???
|
||||
|
||||
bah bah nu iedereen zich aan het voorbereiden is baal ik er nog meer van dat ik dit jaar de knoop nog niet heb doorgehakt. voor iedereen die wel gaat have fun en een goeie reis
|
|
|||
|
|||
beter dat ze dit jaar douche en wc geregeld hebben vond het douche op de boot terug naar huis zo heerlijk na zoon weekend, dat wil ik niet meer meemaken
|