|
||||
|
||||
hele gave 1 heb je daar
zie het nu pas (shame) tof tof tof!
|
|||
|
|||
nou dinsdag naar jd gisteren effe de foutmelding bekeken die ik weer had maar dit kwam omdat ik mijn lambda los had en bank 1 te rijk liep
ook tijd gehad om samen met een maatje effe foto te schieten van de 1jes zijn niet moedersmooiste foto's maarja |
|
||||
|
||||
Ok dan....bekende lokatie van die foto's....doet me denken aan raggen met een rode Jetta 2....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
enne hoeveel pks? of nog niet bekend?
|
|
||||
|
||||
nette auto's de rechter golf 1 heb ik wel al een paar keer gespot
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
chris ben je je peugeot vergeten dan die is daar overleden
pk's worden als het goed is morgen bekend vdwal heb je die in vlaardingen gespot dan ??? |
|
||||
|
||||
1 maal op de snelweg (A20) en 1 maal op een puchmeeting in de voorbijgang maar dat kan ik mis hebben
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
vette slee man,
mag ik eens vragen of den blok op de originele steunpunten hangt of niet? en welke boite heb je gebruikt?? grtz en nog nen toffe zomer zou uk zeggen |
|
|||
|
|||
vd wal
ik rij weleens idd op de a20 maar die puchmeeting kan ik me niet herrineren durneet nee was een 1.1 dus de 1.5 en 1.8 steunen daar hangtie op versnellingsbak is g60 dus hopen dat ie het houd en over UK dat komt helemaal goed ik ga naar gti en edition 38 waar ik weer zwaar zin in heb |
|
|||
|
|||
de auto is heel gebleven bij jd met het resultaat wat ik wou
had 279 pk op de krukas met 248 op de wielen het koppel is 421 nm ik rij nu op 1.6 bar wat daarna afloop jeroen heeft nog getest met meer druk wat niet duide op veel meer pk de nm kon verder omhoog maar dan viel er niet meer mee terijden het koppel wat ik onderweg merkte was meer dan genoeg want soms was er nog wielspin in de 3de versnelling |
|
||||
|
||||
Quote:
had even in het foto album terug gekeken dat was iets vergelijkbaars op die puchmeeting maar idd toch totaal anders
|
||||
|
||||
heb je zelf een bak steun gemaakt of 1 gekocht?
foto misschien? ik ben wel benieuwd.
|
|||
|
|||
zelf fabricatie maar nog niet top dit wordt het volgende ga een hoger rubber plaatsen zodat het blok wat meer omhoog kom aan de achterkant
dan downpipe verlassen dan heb ik weer 1 of 2 cm over ken de voorkant van de auto weer wat lager |
|
|||
|
|||
Mooi resultaat qua pks en koppel toch! Meer als zat in een mk1 lijkt me . Heb je toevallig een uitdraai van het pk en koppelverloop, dan kan ik die eens vergelijken met die van mijn (oude) corrado 20vt.
|
||||
|
||||
Netjes Nick, ben erg benieuwd
Gr Pim
|
|||
|
|||
hahah komt goed pim
die uitdraai zou ik digitaal horen te hebben even zoeken |
|
|||
|
|||
en gevonden |
|
|||
|
|||
kijk dit lijkt er op, denk dat het kwa pk s meer als genoeg is in een golf1 ofnie? als die van mij klaar is en omgekeurd gaan we er ook maar is meer pk,s inknutselen
|
|
||||
|
||||
Super Nick!!
Gaan we zaterdag een stukje rijden?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
dik resultaat