|
||||
|
||||
super jongens nog een twee weekjes dan is het zo ver. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen deze jongen werkt zaterdag de hele dag |
|
|||
|
|||
ik kom ook, en neem nog een mk4, misschien 2 en een peauleau mee
|
||||
|
||||
Jongens denk aan de winterlook! Wat verstaan wij onder winterlook?
Sneeuwkettingen, kerstbomen,strooizout, skie's meiden in kerstpakjes, kerstmannen, sleetjes op imperials. Skieboxen. Enz enz. Zij die hier hun best voor doen maken kans op 1 van de 3 prijzen. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Quote:
zal me best doen rij al bijna een week met de slee op het dak:P mja heb er zin in hoop dat er dan ook wel een laagje sneeuw ligt mensen een goed uiteinde van het jaar en denk aan de vingers he gr bob |
|
||||
|
||||
Ja mensen, allemaal alvast een gelukkig nieuwjaar, en indd, pas op met de vingertjes.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
de polo is gekeurd dus die gaat mee
|
|
|||
|
|||
Quote:
dat word wel de 9e nog ff voorbereidingen maken he |
|
||||
|
||||
super meer zeg ik niet!!
|
||||
|
||||
haha ja bobby de 9e gaan wij onze creatieve geesten eens uitleven op onze auto'shet resultaat onthullen we de 10e
|
|
||||
|
||||
Sinds vanmorgen ineens de remmen plat van de kever (hoorde plof en trapte er in een keer helemaal doorheen), hoofdremcilinder en stuff besteld, nu nog snel sleutelen deze week en dan hoop ik erbij te zijn!
|
|
||||
|
||||
Ik kom ook met nog een aantal mensen van vwclublimburg!
zal ff een linkje hierheen plaatsen op onze site!! Tot dan jongens! Brave www.vwclublimburg.nl |
|
||||
|
||||
heb vandaag de nieuwe daily opgehaald en ben nu met de wielen bezig!
ga straks even naar de loods om het zooitje te monteren en te verlagen. dus ben er definitief bij!
|
||||
|
||||
Mooi Frank.. neem je dan ook mijn adapters mee? Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is minder Frank, ik hoor het wel. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
of geld? ze passen namenlijk op de einser niet zonder de spacers
|
||||
|
||||
Hey Mensen..
Het gaat echt de goede kant op!!! overal waar we iets bekend gemaakt hebben zijn ze positief! en zijn er aan meldingen! we zitten +-70 auto's nu.. gaat helemaal goed komen!!! Vergeet julie "WINTERLOOK" niet we hebben leuke prijsjes voor de moeite!!! Ronny,als deze allemaal gaan komen,dan maken we mischien nog 2 klasse Air en Water(Antivries) Grtz Tot Zondag..
|
||||
|
||||
Ik ben voor..
|
||||
|
||||
Oldschool Ivo(on Air) komt ook mee, niet met de kever maar als mijn Sexy Beifahrerin!
@LImburger, remleiding was doorgesleten (zijn 3 maanden oud, maar door de versmalde as kwam de band ertegen bij het insturen, nu kortere besteld) en HRC ook maar vervangen nu ik het toch los heb. |
|
||||
|
||||
Quote:
Goed jonge, ik wil ivo wel eens zien in zijn sexie kerstvrouwen pakje...hahahaha Gr Ronnie