|
||||
|
||||
jep ik lig nu op de bank te niksen en alleen naar eten ha ha en de auto staat in de prainer fotos olgen nog als je denk wat sgrijf hij raar naar nn toesenbord werkt niet hoed neer groetjes pieter
|
|
||||
|
||||
Jaja teveel gezopen ook zeker bedoel weet zelf ook wel hoe er kerst gevierd word wat je zegt niksen vreten en zuipen
ben benieuwd naar hoe die erbij staat maar dat zal wel goed komen |
|
||||
|
||||
't wordt nog wel eens wat met die Pieter
lekker genieten is ook wel eens nodig nou, ben benieuwd naar het eindresultaat. Voor mij hetzelfde lekker genieten en uitbuiken op de bank |
|
||||
|
||||
Quote:
ja jij wel pieter moet opschieten, want mijn nieuw projeckt komt zoals het lijkt volgende week binnen!! |
|
|||
|
|||
He Pieter,
ik zie dat de stoel ook netjes gefixt is. Komt helemaal goed. blijf het volgen |
|
||||
|
||||
Hang je nog steeds op de bank?
|
|
||||
|
||||
nee ben nnet de bunnpers aan het shurennnaar kan niet goed shrijen het toetsenbord werkt niet nneer dus nnorgen nneer opdates sorry gr pieter so ben ik ook begonnen nnet shrijen hahaha
|
|
||||
|
||||
mooi projeckt weet zelf ook wel hoeveel werk er in zo'n projeckt zit
ga zo door
|
||||
|
||||
Zo daar ben ik weer,jullie dachten al zeker er gebeurt niks meer.
Na wat problemen te hebben gehad met mijn toetsenbord (koekjes yogidrink van de kinderen) ben ik weer in de lucht ha ha. de laatste dingetjes strak gemaakt krasjes en steenslag pikjes en in de praimert te hebben gespoten konden we beginnen met het grotere werk. Dit zij nog fotos van voor de kerstdagen maar had vorige week niks gepost ivm toetsenbord. tjonge bin ik za dik even een sprongetje gemaakt van thuis naar de werkplaats van het autoschadebedrijf waar ik de auto verder klaar maak. Last edited by monark : 29-12-2009 at 22:33. |
|
||||
|
||||
de auto is plaatselijk bij gespoten in roestwerende praimer en staat nu klaar om helemaal in de spuitplamuur gespoten te worden.
Hier de deuren en de achterklep in de praimert. Last edited by monark : 29-12-2009 at 22:47. |
|
||||
|
||||
Zo dit gaat ook al best gaat tot nu toe mooi gelijk op bij mij zit nu de kale koets in de kleur nu de losse aanbouwdelen nog dus vermoed dat je me wel weer inhaalt
succes verder maar dat komt wel goed! |
|
|||
|
|||
Goed bezig Pieter!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja roy het gaat best maar het is geen wedstrijd natuurlijk het gaat om de kwaliteit van de autos straks he ik zag met het uploden van de fotos je auto al staan en dat ziet er alweer super uit |
|
||||
|
||||
de wieletjes nog even afplakken en dan in de cabine met dat gevlekte hok.
groetjes pieter. |
|
||||
|
||||
Quote:
als het een wedstrijd zou worden dan is er idd iets niet goed maar jij doet het spuitwerk zelf??? kijk ik besteed het uit en heb geluk dat de spuiter nu vakantie heeft en dus alle tijd voor mijn auto. verder echt waar petje af ziet er veel belovend uit |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja Roy ik doe veel zelf maar motor inbouwen en electrtik dat moet ik ook weer uitbesteden of in iedergeval hulp bij hebben en dat krijg ik van ruurd en molle en zo sleutelen we er vrolijk op los he met elkaar. maar jou auto staat er ook al weer goed bij zie ik dat duurt ook niet lang meer voor dat hij op Friese bodum is zeker. gr pieter. |
|
||||
|
||||
Quote:
haha dat is grappig.... heb niet eerder plaats thuis als dat de auto van de spuiter klaar is, motor ombouw alleen voor het electrische gedeelte moet ik soms nog wel eens terugvallen op iemand anders maar ook dat gaat steeds beter. |
|
||||
|
||||
dikke rallye's daar in friesland
|
||||
|
||||
Quote:
als je een beetje met elkaar sleutelt en elkaar wat help,dan bestaat er niks mooiers en kan je allemaal in een mooie strakke bak rijden voor nog een betaalbare prijs he |
|
||||
|
||||
Quote:
we gaan stug door molle. |