|
||||
|
||||
Quote:
je mag ook bij mij op de bank komen liggen hoor...
|
||||
|
||||
ook een id
|
|
||||
|
||||
Domme vraag misschien, maar in de topictitel staat dat dit een 2daags evenement is. Dus 17 en 18 juli, terwijl ik op de flyer alleen 18 juli zie staan.
Niet dat ik er dadelijk op zaterdag de 17de naar toe rijdt en er is niemand Of lees ik verkeerd?
|
||||
|
||||
Helemaal geen domme vraag.
17 juli kunnen de mensen die indoor staan voorparkeren. Op 17 juli hebben we in d avond ook een "VIP" feestje. Op 18 juli is de daadwerkelijke show. De afgelopen jaren is de zaterdag eigenlijk zo gegroeid. ;-)
|
||||
|
||||
ja in de coffeeshop...
|
||||
|
||||
17de heb ik mijn eige vip feestje aan het vieren dan word ik 20 zondag zalk dus wel aanwezig zijn maar ik denk nogal gebroke
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
zijn er ook fotografen aanwezig?
|
|
||||
|
||||
Die lopen er altijd wel ..
|
||||
|
||||
Quote:
ff de flyer lezen
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat de vraagsteller goede fotografen bedoelt, freak
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
bekirvr6: er zijn behoorlijk wat fotografen aanwezig. Oliver en Lennart zijn er natuurlijk, ik hoop ook nog meer talent hier van het forum. Maar er lopen ook behoorlijk wat fotografen van verschillende (internet)magazines en buitenlandse blogs/fora. Moet goed komen
|
|||
|
|||
met de passat dabei
|
|||
|
|||
Een thuiswedstrijd voor ons dus wij zijn ook aanwezig op de zondag! Heb er zin in. Hopen op wat beter weer dit jaar.
|
|
|||
|
|||
voorproefje van vorig jaar en wat nu nog beter gaat worden
het eerste stukje http://www.youtube.com/watch?v=3vmJWDwjipo&NR=1 Last edited by fire&ice : 15-05-2010 at 23:50. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
die wolfsgruppe vid is echt super.
|
||||
|
||||
Vorig jaar had ik al willen gaan, maar had helaas de dag ervoor een hersenschudding opgelopen. Dit jaar wil ik zeker gaan