|
|||
|
|||
mn telefoon is weer trg...was een fout in de software...is weer opgelost...werkt prima nu.
jammer ook dat het kapje voor de camera krassen op de lens maakt...valt me erg tegen van nokia |
|
||||
|
||||
Nokia 5800 Xpress music prive, nog klein half jaartje en mn oog is gevallen op de N900, maar nog ff irl bekijken.
Nokia 6233 van de baas
|
||||
|
||||
Blackberry 9000 vd zaak en prive een iphone
natuurlijk |
|
||||
|
||||
samsung jet s8000, prachtig ding... en lekker snel
|
|||
|
|||
n95 8Gb
|
||||
|
||||
Htc touch pro en bevalt mij echt nog steeds prima volgende telefoon zal weer htc of black berry worden..
|
|
||||
|
||||
Ik heb de Nokia N95 8GB en de Nokia N97, twee fijne telefoons voor internet op het werk hahaha.
GR Ronnie
|
||||
|
||||
Ik heb sinds een half jaartje een HTC Touch Pro 2 en bevalt nog steeds erg goed moet ik zeggen
Denk dat de volgende ook wel weer een HTC of vergelijkbaar toestel word |
|
||||
|
||||
Nokia N97
|
||||
|
||||
Witte Sony Ericsson W595
|
||||
|
||||
Ga deze maand nog de nieuwe Sony Ericsson Experia 2 halen, ben benieuwd of het wat is...
|
|||
|
|||
Ben ik nou de enige die alleen maar problemen heeft met HTC's heb iets meer dan een jaartje de touch diamond gehad, alleen maar vasthangen, traag doen, weigeren om sommige applicaties op te starten en youtube deed het gewoon nooit...
Kan trouwens wel tegen een stootje ben niet zo geduldig met telefoons die niet doen wat ik willen dus had vaak een aanvaring met het asfalt lang leve telefoonverzekering |
|
||||
|
||||
Ik heb geen problemen met mijn HTC HD2, daar zit de nieuwe windows op, en die zou sneller moeten zijn en minder vasthangers! heb hem nu een paar maanden en nog geen 1 probleem gehad!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zijn toch die dingen met die 12.1mp camera en touchscreen, niet? Van de week toevallig eentje in m'n handen gehad. Wat ik zo op 't eerste kon zien, een leuk ding. Je moet alleen geen al te dikke vingers hebben voor de kleine knopjes op het touchscreen.
|
||||
|
||||
BlackBerry Bold 9700
|
||||
|
||||
Geweldig... zo'n ding heeft m'n vriendin ook. Heel de dag gepiep en gezoem van inkomende mails, krabbels, gechat en sms en weet ik wat meer.
|
||||
|
||||
Quote:
Tussen een touch diamond en een hero zit een verschil van enkele lichtjaren |
|
||||
|
||||
Iphone 3G S en kvind dat ding helemaal te gek!
|
||||
|
||||
ben net overgestapt van een xperia naar een htc hero... en de htc bevalt me prima!
|