|
||||
|
||||
Alberto:
GAAF!!!!!!!
|
||||
|
||||
Over die fietsbandjes hou ik me maar stil hahahah..(heb wel dikke wielen)
Maar Alberto, ik vind het ding echt heel mooi die kleur is echt top! C2's vind ik zowiezo erg mooie velgen. En ik heb het al eerder gezegt als daily is dit een heel dikke. En ja het is ieder zijn smaak. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
wow!
|
|
||||
|
||||
leuke bleumotion alberto, de c2's staan 'm goed! Je hebt je nog wel even vermaakt zaterdag zie 'k
|
||||
|
||||
Wat een hok.
|
|||
|
|||
Quote:
Je kan de mijne kopen Super mooie auto.. Had eerst mijn twijfels bij het zien van de kleur. Echter is dit heeeeeeeel erg mooi geworden
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
ziet er goed uit...vind die dikke liep alleen 10x niks...dingen zien er altijd verneukt uit. al zijn ze nieuw...verder dikke bak. Zkr kleur is heerlijk
|
|
||||
|
||||
Mooi Alberto! Heel anders dan de vorige auto's!
Ik zou alleen achteraan nog wat aan de hoogte of de sporing doen, misschien iets hogere wangen op de banden? De wielkassen voor zijn perfect gevuld, maar achteren is wat te veel ruimte vind ik.
|
|||
|
|||
Quote:
komt goed Chris Vanmiddag de auto even bij Lammert vd Meulen neer gezet hij gaat hem morgen ochtend even perfect uitlijnen dan kan hij even goed op hoogte worden gezet verder zijn er wat dingen binnen gekomen via E-bay en van andere forum leden , daar voor dank mensen |
|
||||
|
||||
Ik vind de wagen zeer geslaagd Ben benieuwd wat je verder van plan bent met de wagen
|
||||
|
||||
Even wat anders Alberto, welke maten zijn dit? 8 & 9J?
Ziet er erg stoer uit! Misschien nog ietsje zakken dan is die achterkant wat voller. Als je het randje omklopt is dat al gepiept.
|
|||
|
|||
Quote:
jep is al om geklopt . voor moet nog even ja dit is 8 en 9 j |
|
|||
|
|||
Amerikaanse achter lichten er in gezet ( wat zit daar een prachtig licht in )
en het Bleumotion plaatje was ook binnen morgen wel ff foto's gaat weer lekker zo |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja he Maar ziet er weer goed uit Alberto
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt Gerard , licht is echt super , had ze nog nooit echt gezien in donker maar super geen spijt van |
|
||||
|
||||
Vond ik dus ook altijd hoe mooi die onderste balk is van die achterlichten in donker.
|
||||
|
||||
klinkt goed alberto, word weer tijd voor foto´s
|
|||
|
|||
vet
|
|
||||
|
||||
Hele mooie auto lijkt op de velgen na wel een beetje op de vr6 van een maat van mij maar toch even goed een hele dikke bak.
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja we wachten!!!!