|
||||
|
||||
Dikke beer Frans!
|
||||
|
||||
Actiefoto van Frans:
We hebben de auto in de wintermodus gezet
|
||||
|
||||
Doppen nog oranje gespoten?
|
|||
|
|||
Pas op met zo'n krikjes, die moet je eigenlijk alleen in noodgevallen gebruiken.. Verder zijn die echt bagger...
|
|
||||
|
||||
Widowmakers
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ideaal is zo'n krik niet maar hij past wel onder lage auto's. Deze gebruikte we voor het beginnetje, daarna ging de platte garagekrik bij het voorwiel eronder Gaat sneller en is makkelijker!
|
|||
|
|||
Op een blokje rijden en dan de goede krik eronder is nog makkelijker
Nee serieus, ik heb al eens een slechte ervaring met zo'n krik gehad.. daar wordt je niet vrolijk van! |
|
||||
|
||||
Ik ook. Mijn Golf GTI was er ook een vanaf gedonderd, gelukkig lag er een wiel onder de dorpel. Daarom is dat kleintje ook alleen voor het begin als de wielen er nog op zitten enzo, stel dat ie dan omvalt, valt ie gewoon op de wielen.
|
||||
|
||||
Precies, wielen erop laten als je m krikt, alleen de bouten lostikken.. mocht hij er in die 3 seconden dat hij op die krik staat omvallen dan ketst hij gewoon op de wielen.
Op een blokje rijden is ook verre van ideaal, toen ik de grijze Jetta had schoot een keer dat blokje weg zo verticaal mijn wielboog in.. dikke scheur erin. Ook met die wielbogen/lip dan duw je dat blokje weg als je een beetje laag ligt.. dus moet je achteruit en al, behoorlijk omslachtig als je ook gewoon een krik hebt die eronder kan. Oftewel, gewoon een klein stukje met dat krikje en dan een goede krik eronder, dat is het makkelijkste en het snelste..
|
||||
|
||||
Zo doe ik het ook altijd
|
|
||||
|
||||
Krikje wordt alleen gebruikt om wagen net wat hoger te krijgen om de garage krik
eronder te krijgen en wielen komen dan nog niet eens los! Dus is het aardig safe en foto's volgen als ik ben afgewerkt verwacht maar niks aparts hoor gewoon orgineel staal met doppies en misha doppen zijn nog niet oranje, want die moeten naar de spuiterij |
|
||||
|
||||
de foto's van mijn winterlook
gaat nog wel wat veranderen, maar niet extreem! wel gaat ie nog omloog, maar me meisje moet vd week de wagen mee, omdat de daily groot onderhoud enz. krijgt En Fredje nog bedankt voor me wielen te wassen voor de schone opslag |
|
||||
|
||||
Oke mannen, deuren op slot en houd uw vrouwen binnenshuis want er staan foto's van mij op het internet.
www.dubclub-online.nl Last edited by furb : 02-12-2009 at 19:49. |
|
|||
|
|||
te laat...die van mij is juist vertrokken met de deegroller en het uitbeenmes
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja met blokje is ook uitkijken idd... Maarm, wielen erop laten als je krikt ja ? Ik moet de eerste nog tegenkomen die zn wiel er al af heeft voor de krik eronder zit |
|
||||
|
||||
Het wiel erop laten als je met dat schaarkrikje bezig bent.. eerst de goeie krik eronder, verder krikken en dan wiel eraf.
Dus niet alles met dat schaarkrikje doe en dan de goeie er pas onder.. zorgen dat je dat kleine ding zo kort mogelijk gebruikt. Maar ik denk dat je dat zelf ook wel snapt wat ik bedoel ..
|
||||
|
||||
En weer zien we wat wielen toch met een auto doen
|
||||
|
||||
Quote:
IDD Alles |
|
||||
|
||||
Zo vanaf volgende week nieuwe winterlook, omdat deze gewoonweg erg saai was haha
Het is wel niet de meeste originele look maar vind het net wat meer hebben 8) hier vast een fotoshop voorproefje en groot formaat zie http://www.mijnalbum.nl/Album=GOMNAG4H Groetjes |