|
|||
|
|||
die kabelboom probs heb je die al opgelost???
anders kan ik je wellicht helpen.. het is niet zo moeilijk.. heb ook in een 8v achteraf digifizz gemonteerd.. je hoeft daarvoor niet een digifizz specifieke motorkabelboom te hebben.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Totaal niet. Morgen heb ik weer de eerste dag sinds lang de tijd om even aan de auto te gaan werken. Ik denk dat ik het gewoon eens probeer met de originele KR motorkabelboom. Alle kabels van de GTI waren compleet verknoeid, behalve de motorkabelboom, die lijkt in orde te zijn. Daarna ga ik de km-tellerkabel los halen van de Digifiz-kabelboom, en kijken of ik die goed aangesloten krijg. Geluk bij een ongeluk, ik heb geen Digifiz 8k met kabelboom prijs betaald, ik heb lekker 'n "ikke-prijs" betaald. En de bekabeling voor de rest van de auto had ik toch nodig omdat ik die eerder al verkocht had, toen de auto nog in onderdelen weg ging. Moest ik er nou echt niet uitkomen, laat ik het je even weten. In ieder geval alvast bedankt voor het aanbod.
|
||||
|
||||
Quote:
Jow, heb ze! Ben gisteren effe snel bij Thijs langs geweest, en ben super blij dat ie ze voor me heeft kunnen meenemen! Als je het pookknopje hebt gevonden hoor ik 't wel. Die doen we dan maar gewoon op de post hè.
|
|||
|
|||
tja heb het aangeboden...
tis mn werk dus mocht het jou niet lukken moet het mij toch lukken.. kan nooit moeilijker zijn dan mkIV dash in mkII werkend maken op MKII electro....... |
|
|||
|
|||
mischien niet verstandig om eerst alles aan te sluiten met een normale teller? zodat hij in ieder draaid en je weet dat dat goed is, en daarna het digifiz spul aan te sluiten?
|
|
|||
|
|||
tis geen mkV... je kunt em ook zonder teller aan het lopen krijgen.. die is daarvoor niet nodig.. dus maakt het ook niet uit.. enige verschil in de motorkabelboom is drie draden voor de pulsgever.. deze draden kan je ook appart aanleggen zonder de motorkabelboom te vervangen of aan te passen..
|
|
||||
|
||||
@neef M: Hoe bedoel je? Om te controleren dat het blok in orde is?
Het komt uit mijn eigen auto, dus daar ben ik zeker van. Daarnaast was de oude bekabeling echt vreselijk slecht. Je wilt niet weten hoeveel rollen tape en hoeveel kroonsteentjes daar uit zijn gekomen. 't Is een wonder dat heel m'n auto niet afgefikt is met die spaghetti. Ben afgelopen week helaas niet aan sleutelen aan de auto toegekomen, maar heb nog wel thuis wat aan losse dingetjes gewerkt. Hopelijk kan ik komende week eindelijk de garage weer in. Jelle, bedankt voor het aanbod, ik zal het zeker onthouden en erop teruggrijpen als het nodig is. Edit: wat je in je laatste post schrijft is ook wat ik wil gaan proberen. Mark, die me vorige keer geholpen heeft, zei me ook al dat dat 't verstandigste was.
|
||||
|
||||
Zojuist een setje BBS RS 001 gekocht.
We doen maar lekker mee met de hele meute hè. Ik weet nog niet waar ze onder gaan komen. Komende maand ga ik waarschijnlijk Passat rijden, dus kan zijn dat ze daar onder gaan, maar kan net zo goed zijn dat ze onder de Golf komen. Aanbetaling is gedaan, en ga ze eind februari ophalen in de regio Noord Holland.
|
||||
|
||||
Foto's!!
|
||||
|
||||
Zal even de foto's van de MP advertentie afplukken.
|
||||
|
||||
Ze moeten eigenlijk voor het mooie eens overgespoten worden, maar de randen zijn schadevrij, ook aan de achterkant / binnenste randen. Geen barsten, scheuren, kromme delen, schaafjes. Geen idee wat die dingen normaal waard zijn, maar waarschijnlijk wat meer dan ik ervoor betaald heb.
|
||||
|
||||
Leuk project man. Ik heb ook vaak bij ons voor de deur gesleuteld, nooit gezeik mee gehad. Zolang je alles netjes achterlaat is het goed, maja niet iedereen is hetzelfde. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat...succes!
|
||||
|
||||
Leuke wieltjes Chris
|
|||
|
|||
ik had ze idd ook gespot op MP
slaglood op RSjes...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Erg hè. Maar de prijs was netjes, zeker als ze nog in zulke goede staat zijn. Denk alleen wel dat ik wat bredere randjes d'r op wil, richting de 8" in totaal, misschien 9"? Uit elkaar moeten ze denk ik toch, al is 't alleen al om het hart te herspuiten / coaten, dus dat zien we dan wel. Was eigenlijk eerst aan 't kijken voor een setje Borbet A velgen voor de Passat, maar kon dit niet laten liggen. De Borbets komen ooit ook nog wel eens.
|
|||
|
|||
Bij mark weg uit beverwijk ?
Succes ermee ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Jow. Bekende van je?
|
|||
|
|||
Quote:
Heb er ook al eens een setje velgen gekocht ! Succes met het opknappen ! |
|
||||
|
||||
Bedankt. Denk dat ik me er zelf alleen niet aan waag, en het maar aan iemand overlaat die weet wat ie doet.
Heb hem via de telefoon eventjes gesproken, en leek me een heel nette kerel. De advertentie heeft ie volgens afspraak al verwijderd. Is ook eens fijn, zo iemand op Marktplaats te treffen.
|
||||
|
||||
Naast de BBS RS-en nog een kleinere update:
Met dank aan Fabian van hier op 't forum heb ik een onderdeeltje gevonden waarvan ik niet eens wist dat het bestond, laat staan dat ik het nodig had. Een knopje om de klok van de Digifiz teller te verstellen. Nooit echt over nagedacht, maar de Digifiz heeft geen klopjes op de tellerkast zitten. Het apparaatje komt op de plaats van het handrem-controlelampje in het dashboard, en vervult ook de functie daarvan. Naast de twee kleine knopjes is er ook niet veel anders aan te zien. Onderdeelnummer: 191 919 211 03 8393 00
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 20-01-2010 at 18:16. |