|
||||
|
||||
Quote:
Haha. Kom ze maar eens passen zou ik zeggen Vanwege de kleur van je interieur bedoel ik dat het mooi matcht. Daarom wilde mijn vriendin ze toen onder de cabrio hebben. Heeft ook beige interieur. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
nieuwe wieltjes gekocht voor de 1er
CARAVELLE T5 2,0 TDI Große Produktaufwertung Last edited by SHReK : 29-04-2010 at 22:39. |
|
||||
|
||||
Quote:
niet doen,deze zijn lelijk(mijn smaak) |
|
||||
|
||||
kijk kan niet fouter! maar ik vind ze cool!
|
|||
|
|||
Quote:
en daarom weer te koop?
|
||||
|
||||
new look!!! 13"7j tekoop!!!
CARAVELLE T5 2,0 TDI Große Produktaufwertung Last edited by SHReK : 20-05-2010 at 21:35. |
|
||||
|
||||
ronnie's bbsen eronder?
vind die atsen er anders machtig wreed onder staan
|
||||
|
||||
Heyzz
FF een vraag wat moet ik allemaal aanpassen als ik GTI schijven/klauwen op mijn golf wil voor? is dat makkie? omzetten klaar? of moeten fysee/lager as enz ook om! als het kan welke type's kan ik gebruiken mk1 gti mk2??? heeft iemand nog wat liggen? Grtz
|
||||
|
||||
Nieuwe BBS velgen voor op de 1er gekocht! 4x 7j in 15 " ET 35 wil wel de randen opnieuw gepolijst zien, wie hier in de buurt kan dat,heeft er hobby aan? welke maat banden moeten er op???? 185/45/15" of 165/50/15" ??????
|
||||
|
||||
165/50 kijk anders even op mijn auto , ook 165 om 7j.
Hele leuke wielen trouwens , geen ander kleurtje om combi of laat je ze met rust behalve de randen?
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ander kleurtje mhh goud? ik weet het niet vind dit wel iets hebben en als de randen weer spiegeltjes zijn??? heeft iemand een idee? foto's
|
|||
|
|||
Quote:
net wat je zegt JOU smaak dus als het zijn smaak is wel doen en hij heeft het gedaan ik vind ze super al dan wel het hart zwart moet zijn Beetje laat reactie ik weet het ahah stond als kleuter langs de auto baan (henk wijngaard) |
|
||||
|
||||
Hej
gave wielen, heb ze zien staan en er zelf ook even aan gedacht. heb zondag ook 15x7 gekocht en draai er de potenza's omheen die zijn ook 165-50-15 ziet er kij gaaf uit op 7j je velgranden steken alleen een beetje uit dus een beetje oppassen met stoepranden Ze zullen hem goed staan en dat goud/zilver achtig grijs is een super kleur samen met het groen groeten jeroen |
|
||||
|
||||
Je nieuwe velgen zijn niet zo mijn ding, maar voor de rest heb je een droom golfje Erg netjes
|
||||
|
||||
De velgen liggen nu bij de velgenboer!
randen worden gepolijst,en komen 4 nieuwe banden op.. ik ben benieuwd???? ik vind deze BBS zelf wel mooi,tis modern maar classic look!!! Ja denk zelf dat het heel mooi gaat zijn,als de harten niet goed zijn laat ik die in kleur spuiten grtz Quote:
|
||||
|
||||
Ik vind ze erg stoer Ben benieuwd hoe het gaat staan. Denk alleen wel dat een gekleurd hart mooier gaat staan.. Maar dat zien we vanzelf
- Golf mk1 '81 Last edited by schenk : 14-09-2010 at 19:29. |
|
||||
|
||||
Leuke velgen.
Vind ze onder deze erg goed staan. Ben wel benieuwd hoe ze onder Einser staan. |
|
||||
|
||||
Hey
Moet er nog iemand in de regio set NANKANG NS-2 ULTRA SPORT hebben? 165 50 15" 48,98- per stuk Laat even weten ik ga morgen bestellen Grtz
CARAVELLE T5 2,0 TDI Große Produktaufwertung Last edited by SHReK : 15-09-2010 at 14:36. |
|
|||
|
|||
waarom geen potenza's die zijn beter dan de nankang en qua prijs maakt het niet veel uit...