|
|||
|
|||
Begrijp niet zo goed wat het voor anderen uitmaakt hoe lang mensen met een auto rijden eerlijk gezegd...
De een vind het leuk om elke dag naar zijn niet rijdbare auto te kijken, en weer een ander vind het leuk om een van standaard wagentje binnen korte tijd iets heel leuks te maken en vervolgens weer met wat anders te beginnen. Hoe lang dit duurt en of daar wel of niet wat aan verdient word gaat een ander niks aan lijkt me, de auto's gaan ook 9 van de 10 keer beter en mooier de weg op als dat ze bij aanschaf waren dus zo zijn er al behoorlijk wat VWtjes "gered". |
|
|||
|
|||
Mooi gesproken jongen. Zo denk ik er ook over!!
Er zijn inderdaad een hele hoop VW's op deze manier gered. Of dat er nou mensen jaloers zijn of weet ik wat, het boeit mij allemaal niks. Iedereen doet het op zijn eigen manier en heb voor iedereen respect, maar er zijn dus mensen die daar anders over denken. We zien elkaar dit weekend
|
||||
|
||||
Ook voor mij was het 1 grote shock ... kreeg een SMS toen ik in Engeland zat voor de 'graduation ceremony' van Lincoln Uni.
Vanavond maar eens even gaan blieken of het wat is, ben erg benieuwd.. eindelijk een 35i in Oss.. zien of het ook wat voor mij is
|
|||
|
|||
Jullie zijn gewoon 2 broertjes van elkaar
Zijn jullie ook bij VW Team de Snipperlingen as weekend??
|
||||
|
||||
Quote:
Kwam voor mij ook als verrassing! Vond het raar dat mij ineens per sms een vertex console werd aangeboden voor maar 99 euro. Maar zag toen stijn zn reply in de adv van rene en de replys in dit topic, was snel duidelijk
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 10-09-2009 at 13:36. |
|
|||
|
|||
Martinus
Was het geen Votex console??
Daily: Audi A7 3.0TFSI Quattro Daily: Volkswagen High Up 75PK Last edited by MartijnV5 : 10-09-2009 at 18:52. |
|
|||
|
|||
smsen is voor homo's
|
|
||||
|
||||
Quote:
Das Jan
|
|||
|
|||
Zullen we het maar een Votex console noemen dan .
Mag nu wel weg onder de 99 euro, heb hier een goede orginele staan... Bij interesse doe maar een reeel bod. |
|
|||
|
|||
wat houd een votex console in? en past dit ook op oude type jetta mk2?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Jup, ik heb hem er ook in!!
|
|||
|
|||
en hoe ziet dat eruit? wat is er zo bijzonder aan?
|
|
||||
|
||||
Hahaha, allicht is het votex, mij werd echter per sms een vertex aangeboden ivm verkoop van een rode jetta
staat niet voor niets een smiley achter excuses jan
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 11-09-2009 at 13:34. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Mocht ik zon ding aan schaffen voor mn 16vg60 dan moet hij origineel zijn, moet niet zon immitatie opzet ding hebben. Weet nog niet of ik uberhaupt wel zon votex console wil want erg mooi vind ik ze niet, icm elec ramen en radio wel handig... dat dan weer wel
|
||||
|
||||
Quote:
Origineel? Elke originele Votex-console is zo'n "opzet ding". Je knipt / zaagt / snijdt een stuk van je originele console af, en schroeft daar het Votex-deel op. Als je er eentje koopt die al in elkaar zit, heeft voor je gewoon iemand al het knip-en-plak-werk gedaan. De enige vorm van immitatie die ik ken, zijn die zelfde consoles, maar dan in glimmend harder plastic... vreselijk goedkoop uitziende prullen.
|
||||
|
||||
what he said
|
|
||||
|
||||
Origineel Votex ja, onverprutst en dus ook niet zon immitatie ding.
Origineel votex console met 2 Din sleuven en eigelijk wil ik er ook een votex instrumentenhouder in hebben voor metertjes en een voor elec ramen knoppen. Maar om zon complete te vinden zal wel niet meevallen. wel erg offtopic dit
|
|||
|
|||
Die "immitatie opzet dingen" die ik dus heb zijn de orginele Votex...
Die uit een stuk zijn de echte imi's inderdaad. |