|
||||
|
||||
Succes met de aankoop Alberto! Jammer van die achterste 2 schmidts
|
|
||||
|
||||
Prachtig kleurtje
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik weet er nog een (toevallig) deze is ook wel leuk,zou er idd een army-mobile van maken
|
||||
|
||||
Vandaag ook nog ff bij bennink geweest hij heeft m'n venturi's ff uitgedraait naar 36mm
|
|
||||
|
||||
Uitlaat vanaf de kat: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...em=220337665693
Maar ben benieuwd wat je er van gaat maken. Country is een rare eend in de bijt, maar het heeft wel wat. En ook ik moet zeggen dat ik het wel zonde vind dat de cabrio weg is, maargoed dat was ook niet altijd een feest . |
|
|||
|
|||
cabrio leeft nog wel . en wie weet komt er nog wel wat leuks dakloos . . @ rene vw . Cabrio was leuk . Maar daar zijn meer van , dan een allroad country . Ik had nog nooit 1 gezien teminste . Ach je moet er van houden . Maar het is vrij uniek . Volgens een collega country rijder uit oostenrijk . Zijn er maar 390 van gemaakt .
|
|
|||
|
|||
De Country gaan we weer steeds vaker zien, is ook wel een aparte tak van de 2 hoor!!
Maar benieuwd wat er van gemaakt wordt! Wat waren de plannen eigenlijk? Gewoon origineel houden en netjes maken!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
wat is de prijs die je er voor wil hebben?
|
||||
|
||||
Jammer man, t was net zo'n leuk wagentje.
|
|||
|
|||
hoe erg kan het zijn, alles is toch te repareren
heb je anders foto's van de slechte plekken
|
|||
|
|||
Quote:
Zei Wytze net ook al ,die kwam even langs zijn nieuwe stuur op halen Tuurlijk is ze te maken , maar wat ik nu al kan vinden is me al te veel werk , en geloof me voor een roest plekje draai ik mijn hand niet om Voor mijn idee is het te veel |
|
||||
|
||||
Dat is wel jammer om te horen, een Waldgrüne Country is echt iets unieks!
Maar als het niet meer te redden is moet het onderstel maar onder de Jetta... |
|
||||
|
||||
Ja, hij wou mij dat syncro onderstel al aansmeren
|
||||
|
||||
Heb inderdaad de country even bekeken ,maar die is echt behoorlijk ver heen hoor !
De roest zit ook op plekken waar je eerst delen moet demonteren om het te zien ,en dat doe je niet bij de aankoop van een auto ! En dat onderstel zou wel onder een jetta passen ...........
|
||||
|
||||
Oei, jammer van de Country maar ik voel een ontzettend cool project aankomen!? Het enige wat echt veel werk zal zijn om onder een Jetta te klussen is de tunnel aanpassen/vervangen voor de aandrijfas..
Onder een Golfje 1 lijkt het me ook wel iets...
|
|||
|
|||
tunnel hoeft niet aangepast te worden bij een jetta
omdat de koets hoger is geplaatst , (hebben we het stiekum al even over gehad ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is nu juist het mooie ervan ,het past zo onder een jetta !!! de tunnel hoeft niet te worden aangepast omdat het gehele onderstel bij een country veel lager ligt ,en de aandrijfas niet door de tunnel loopt ,maar er ver onder door ! Zo ik het vanavond heb bekeken moet dat makkelijk passen ! Wie gaat dit project aanpakken jongens? Edit ,we typten op hetzelfde moment Alberto
|
|||
|
|||
of een jetta rallye fast and the furious
he alberto, was het zo erg .,klote man mail sjang even,die wou hem ook hebben. off idd nieuwe koets erop,weet je zeker dat die als nieuw is. dus het was geneens een 5?? waar is hij rot? |
|
|||
|
|||
Zeer jammer Alberto,helaas weer een slachtoffer van Hansje uit Ridderkerk.
Ken em nog van vroegah,jammer genoeg Lijkt trouwens wel grappig een country jetta. Zou zeggen gewoon doen Last edited by golfvr6 : 11-07-2009 at 06:57. |