|
||||
|
||||
VW outlaw is al weer een dag geleden.. was erg mooie meeting beetje jammer van het weer.. maar dat heb je niet in de hand.
Ook nog ff nieuwe cl onderlip gescoort en wat klein spul. inmiddels al wat foto's van mijn auto terug gevonden.. Erg veel leuke reactie's gehad ook over het geluid dat mijn nieuwe carburateurs maakte Als iemand nog foto's van men auto's heeft.. show ze hier Toen ik naar huis reed maakte iemand nog een foto.. toevallig iemand van hier? ben wel benieuwd hoe hij is geworden.
|
||||
|
||||
update:
velgen gaan weg.. en wat er van het voorjaar onder gaat komen hou ik nog even voor mezelf ..
|
||||
|
||||
fotootje van de geplaatste webers??
Echt mooie wagen! Prachtig originele met leuke details als velgen, lamp-spoeiers etc. Keep on the good work!
|
||||
|
||||
Bedankt! momenteel is dit de enige foto..
denk niet dat je er veel aan hebt..moet nog een keer betere foto's maken.
|
||||
|
||||
ziet er mooi uit. Al was ik meer benieuwd naar een plaatje iets verderaf
Die carterdruk-ontluchting (of hoe noem je dat), mag daar voor de APK gewoon zo'n filtertje op? Of is dit een speciaal 'lucht'filter die geen olie doorlaat? (waar is die te koop, heb er ook nog eentje die momenteel gewoon open licht (en bijna APK heeft) Thanks en veel plezier met deze mooie motor
|
||||
|
||||
tnx.. zal binnekort ff wat betere foto's maken en die post ik dan wel.
over dat filtertje ... K heb werkelijk geen idee of het mag ik heb de mijne gewoon bij een auto materialen zaak gehaald..
|
||||
|
||||
De nieuwe Aanwinst.
Hierbij de Foto's van mijn nieuwe Velgen : super blij mee
13x8j Schmidt Revolution 3delig de plannen: randen afbijten en opnieuw polijsten.(al mee begonnen) nieuwe boutjes harten opnieuw laten coaten. kleur van het hart is nog niet zeker.. Iemand een suggestie ?
|
|||
|
|||
Zwart houden, staat strak!
|
||||
|
||||
ja gewoon zwart houden, dat is het mooist
echt vette velgen |
|
||||
|
||||
Hele dikke wielen maar wat was er mis met de oude ¿
|
|
||||
|
||||
niks,maar deze zijn 36069650,76x dikker!
goed bezig en lekker zwart houden die harten..
|
||||
|
||||
Nou zoals De Pul al zegt: ..met de oude velgen was niets aan de hand maar wou wel eens wat anders en toen kreeg ik dit aanbod .. en tja dat kon ik niet afslaan..
ik vind het ook 36069650,76x dikker en dat ik de harten gewoon zwart moet houden is wel duidelijk zat ook mooi z.g.a.n setje banden bij 175/50/13
|
||||
|
||||
Ff kleine update... Dellortho's zijn er weer af en hij rijd weer op zijn orginele carburateur..
Ik heb net een huis gekocht en ben daar dus behoorlijk druk mee en kan maar weinig doen aan en met de auto.. dit vind ik zonde dus doe ik hem liever naar een andere liefhebber.. dus bij deze staat hij tekoop..