|
|||
|
|||
goed en slecht nieuws:
ik had B4 gas schokdempers besteld, blijkt nu(na 2 weken!) dat deze niet meer leverbaar zijn tot in november! Ik ben nu met de eigenaar van de webwinkel een oplossing aan het zoeken. Alternatieven zijn: Koni gele schokdempers Bilstein B6 sport of een verlagingskit van veren en dempers |
|
|||
|
|||
besloten van hem eerst te spuiten en dan verder te kijken, normaal zal het de Eibach pro systeem kit worden
|
|
|||
|
|||
besteld |
|
|||
|
|||
nieuwe radiator toegekomen:
kijk maar waarom het nodig was |
|
|||
|
|||
Ik blijf het herhalen, echt super wat je doet kerel
|
|||
|
|||
Quote:
merci man, ik denk dat ik een beetje een copy van den uwe aant maken ben |
|
|||
|
|||
daarnet binnen gedaan voor reparatie...
|
|
|||
|
|||
gisteren prijs gekregen voor het richten + het spuiten, zullen maar eens moeten zien of het haalbaar is. In het slechtste geval zal het nog enkele weekjes moeten wachten(spuiten dan).
|
|
|||
|
|||
heey, super dat je de moeite neemt om de golf weer op te knappen, blijf het mooie vinden een witte met spijltjes in de deuren!
zal persoonlijk alleen wel je deuren eruit halen voor het spuiten, zijn 3 bouten, en kan de spuiter gelijk je deur sponningen meenemen, staat echt heel stuk netter! succes verder |
|
|||
|
|||
Quote:
gingen we zowiezo doen hoor TADAAAA: de stickers voor rond de achterruit en 84'er stijl zijn ook toegekomen. |
|
|||
|
|||
ik ben vandaag gaan kijken naar de golf, hij is bijna terug mooi recht. daarna kunnen we gaan spuiten
|
|
|||
|
|||
nieuwe verbreders:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
auto word momenteel trouwens nog wat bijgewerkt en gespoten, tegen 1 september kan ik hem gaan halen. In de tussen tijd post ik wel eens fotos als ik de spuiter een bezoekje breng
|
|
|||
|
|||
eindelijk mag ik nog eens nen update plaatsen!
mijn gti is gespoten! |
|
||||
|
||||
Super!
|
|||
|
|||
thanks
|